„Bądź bohaterem”
„Stay a Hero" to hasło najnowszej akcji brytyjskiego stowarzyszenia Sussex Safer Road Partnership, które postanowiło stworzyć reklamę społeczną mającą na celu przypominanie motocyklistom, jak ważne jest jeżdżenie w odpowiedniej odzieży motocyklowej.
Według badania tego stowarzyszenia, odzież motocyklowa zmniejsza ryzyko poważnych obrażeń nawet o 98%.
Bohaterem reklamy jest młody chłopiec, który za pomocą znalezionych w garażu przedmiotów upodabnia swój rower do motocykla swojego ojca. Siada na swoim pojeździe w kompletnym stroju motocyklowy, a także nie zapomina włączyć świateł, a wszystko dzięki przykładowi, jaki daje mu jego ojciec. Zresztą zobaczcie sami:
Nie wiem jak Wam, ale nam się taka akcja bardzo podoba, kolejne pozytywne podejście do zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: