Offroad za kierownicą Audi A6 sedan
Audi wiele lat temu wywołało furorę napędem na wszystkie koła quattro, który jest ceniony przez kierowców do dziś. Czy jest jednak na tyle dobry, żeby z sedana zrobić terenówkę?
Audi ma w swojej ofercie uterenowioną wersję A6 – nazywa się Allroad i bazuje na wersji kombi, do której dołożono plastikowe osłony nadwozia oraz pneumatyczne zawieszenie z szerokim zakresem regulacji prześwitu. Seryjnie oferowany jest też stały napęd na wszystkie koła quattro z centralnym mechanizmem różnicowym Torsen, znanym ze swojej skuteczności, np. w wyciąganiu samochodu z tarapatów. Tylko czy każde auto z tym systemem poradzi sobie w terenie?
Miłośnicy offroadu natychmiast zakrzykną, że 4×4 to nie wszystko – potrzebny jest odpowiednio duży prześwit, dobre kąty zejścia i natarcia, reduktor, a przede wszystkim porządne terenowe opony. Audi A6 sedan pewnego Rosjanina, który stworzył kompilację wideo ze swoim samochodem jeżdżącym po bezdrożach, nie spełnia żadnego z tych kryteriów. Tym większe wrażenie robi to, co potrafi napęd quattro.
Najnowsze
-
Kierowcy ciągle nabierają się na znak E-17a. Hamują widząc go i właśnie za to dostają mandat
Odwiecznym problem kierowców jest niedouczenie, prowadzące do niezrozumienia przepisów i błędnego ich interpretowania. Prowadzi to do niebezpiecznych sytuacji i może skutkować słonymi mandatami. Tak jest na przykład w przypadku znaku E-17a. -
Rowerzysta wjechał prosto pod auto i zadzwonił na policję. Zderzenie dwóch absurdów
-
Nowy sposób kontroli kierowców. Dostaną specjalne opaski
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
-
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
Zostaw komentarz: