
Kierowca omija rogatki i wjeżdża wprost pod pociąg
Czy można wjechać pod pociąg słysząc go, widząc go i widząc także opuszczone rogatki? Oto dowód, że można.
„Bezpieczny przejazd” to kampania społeczna, której celem jest edukacja i uświadamianie użytkownikom dróg niebezpieczeństw związanych z nierozważnym przekraczaniem torów. W jej ramach PKP na swoim kanale zamieszcza nagrania z przejazdów kolejowych, pokazujące bezmyślne i niebezpieczne zachowania.
Oto jedno z nich – sytuacja, w której wydaje się, że nie może dość do wypadku. Kierowca Seata Ibizy dojeżdża do przejazdu i widzi opuszczone półzapory. O zbliżającym się pociągu informuje również sygnalizacja świetlna i zapewne również dźwiękowa. Co robi kierowca? Omija półzaporę i wjeżdża dokładnie pod lokomotywę.
Doprawdy, trudno zrozumieć jak mogło dojść do tego wypadku. Pomijając sygnalizację, Seat nadjechał z tego samego kierunku, co pociąg – musiał go wcześniej widzieć. Musiał też słyszeć – pomijając głośność samego składu poruszającego się po torach, maszyniści zawsze używają wyjątkowo głośnego sygnału dźwiękowego przed przejazdami. A i tak na filmie widać, jak kierowca i pasażer Ibizy spoglądają na zbliżającą się lokomotywę i wjeżdżają pod nią.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Nie kierowca tylko co najwyzej kierujacy. Debil i tyle i bez znaczenia co z nim. Wystarczy swiatlo ktore miga. Jak ma w dup…e przepisy i rozsadek dobrze ze to pociag a nie matka z dzieckiem. Laga na takich
Anonymous - 5 marca 2021
proste zw go nie widzial. taki szlaban dlaczego nie jest z 2 m dluzszy zeby pokrywac drugi pas chociaz troche
Anonymous - 5 marca 2021
Szlaban wyłącznie metalowy na całą długość tak jak było dawniej.
Anonymous - 5 marca 2021
jeszcze napiszcie, że nie widział przejazdu kolejowego.. slaby kierowca, jeśli przeżył to może się nauczy, że przy przejazdach kolejowych trzeba zachować szczególną ostrożność.
Anonymous - 5 marca 2021
Jeszcze z pasażerem…. Ty raczej nikt nie przeżył. Chwilą bez pomyslunku, albo telefon w ręce.