
Kobiece podsumowanie 2. Rajdu Śląskiego
Podczas 2. Rajdu Śląskiego zawodnicy mieli do pokonania 9 odcinków specjalnych o łącznej długości ponad 112 kilometrów, a do rywalizacji zgłosiło się 125 załóg.
Tomasz Kasperczyk i Damian Syty (Ford Fiesta R5) świętowali swoje drugie zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Rajdu Śląska. Jakub Brzeziński i Kamil Kozdroń (Skoda Fabia R5) ze stratą jedynie 0,2 sekundy uplasowali się na miejscu drugim i nadal z dużą przewagą nad konkurentami pozostają liderami cyklu RSMP. Zbigniew Gabryś i Artur Natkaniec (Ford Fiesta R5) zajęli najniższy stopień podium.
Metę mistrzostw Polski osiągnęło 28 załóg, a w tym: Rafał Kulka i Aneta Marcol. Załoga Renault Clio R3 uplasowała się na 25. miejscu w klasyfikacji generalnej i 1 w klasie:
Najszybszymi zawodnikami Motul HRSMP w Rajdzie Śląska okazali Robert Luty i Marcin Celiński w Subaru Legacy, a metę osiągnęło 21 załóg. Jedyna zawodniczka w roli pilota w tym cyklu to Anna Sak, u boku Michała Szerli w Citroenie AX Gti. Załoga zajęła 5 miejsce w kategorii PZM 5:
Rajd Śląska był debiutem w Motul HRSMP Aleksandry Kujawy za kierownicą Hondy Civic, która wystartowała z Bartłomiejem Pawlikiem w roli pilota. Załoga niestety mety nie osiągnęła:
2. Rajd Śląski był także rundą mistrzostw Śląska i 35 załóg tego cyklu zobaczyliśmy na mecie. Niestety z kilku zawodniczek w roli pilota, do mety dotarła tylko jedna – Inez Adamska u boku Krzysztofa Pacholca (Mitsubishi Lancer EVO X). To była najszybsza załoga rajdu oraz i klasy Open N:
A z numerem 129 wystąpiła druga zawodniczka rajdu za kierownicą – Agnieszka Załęcka. W Hondzie Civic towarzyszył jej pilot Oskar Olszewski, a załoga zajęła 16. miejsce w klasyfikacji generalnej i 6. w klasie:
Teraz na zawodników i zawodniczki czeka zasłużona przerwa wakacyjna, aż do Rajdu Rzeszowskiego, który jest zaplanowany na 9-11 sierpnia.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: