
Ceny Alpine A110 Pure i Alpine A110 Légende w Polsce
Modele A110 Pure i Légende wzbogacają standardową ofertę marki Alpine. Dwie nowe wersje pozostają wierne ponadczasowym kanonom marki Alpine - są kompaktowe, lekkie i niezwykle zwrotne.
Marka Alpine została założona w 1955 roku przez Jeana Rédélé, pasjonata sportów motorowych. Alpine stało się legendą po tym, jak A110 „Berlinette” zwyciężyło dwie edycje rajdu Monte Carlo w 1971 i 1973 roku. Dzisiaj Alpine powraca z nowym samochodem sportowym A110.
Obie odmiany auta mają taką samą charakterystykę techniczną jak A110 Première Edition: tę samą aluminiową konstrukcję, silnik 1,8 l o mocy 252 KM umieszczony centralnie oraz przednie i tylne zawieszenie z podwójnymi wahaczami trójkątnymi.
Wraz z nowymi wersjami marka Alpine wprowadza trzy nowe kolory nadwozia, dostępne w opcji: Biel Opalizująca, Niebieska Otchłań i Szary Tonnerre. Pełna paleta kolorów lakieru obejmuje również kolory Niebieski Alpine i Głęboka Czerń, które już były proponowane w modelu Première Edition.
Wszystkie wersje A110 są objęte trzyletnią gwarancją producenta (lub do 100 tys. km), z możliwością przedłużenia do czterech lub pięciu lat.
A110 Pure – cena od 234 000 zł
Model A110 Pure jest nastawiony na sportową jazdę i bezpośredni kontakt kierowcy z samochodem. Jest lekki, wyposażony w kubełkowe fotele Sabelt o masie 13,1 kg i 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. W efekcie A110 Pure waży poniżej 1100 kg. W kabinie sportowy charakter modelu podkreśla tapicerka ze skóry i mikrofibry oraz wykończenie włóknem węglowym w kolorze matowym. A110 Pure jest wyposażone w przełącznik trybów jazdy, który oferuje trzy opcje: Normal, Sport i Race. Wyposażenie seryjne obejmuje również klimatyzację, system nawigacji satelitarnej, aplikację Alpine mySPIN oraz przednie i tylne oświetlenie w technologii LED.
W opcji proponowane są wysoko wydajne hamulce Brembo, aktywny sportowy układ wydechowy i 18-calowe obręcze kół o dwóch różnych wzorach. Jeśli chcemy używać samochód do codziennej jazdy, można wybrać fotele Comfort z regulacją 6 parametrów, dwie wersje systemu audio Focal oraz system wspomagania parkowania przodem i tyłem z kamerą wideo.
A110 Légende – cena od 256 000 zł
A110 Légende ma charakter GT. To najbardziej elegancka i wyrafinowana wersja A110. Wyróżnia się fotelami z regulacją 6 parametrów, tapicerką ze skóry w kolorze czarnym lub brązowym i systemem audio Focal. Wnętrze wykończone lakierowanymi elementami z włókna węglowego i 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich podkreślają wyrafinowanie wersji Légende. Czujniki parkowania z kamerą cofania zapewniają zwrotność i łatwość użytkowania w jeździe na co dzień. Specjalne dwukolorowe obręcze kół „Légende” to ukłon w kierunku pierwowzoru – modelu A110 Berlinette 1600S. W opcji dostępne są też dwa dodatkowe wzory 18-calowych obręczy kół.
Podobnie jak A110 Pure, A110 Légende wyposażony jest seryjnie w możliwość wyboru trzech trybów jazdy, klimatyzację, system nawigacji satelitarnej, replikację ekranu smartfonu Alpine mySPIN oraz przednie i tylne oświetlenie w technologii LED.
Wyposażenie modelu A110 Légende można wzbogacić o system audio Focal Premium, uzupełniający istniejący system z dwoma głośnikami głównymi i dwoma wysokotonowymi o dodatkowy subwoofer. Są również dostępne aktywny sportowy układ wydechowy oraz podgrzewane siedzenia.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: