Nowe – młodzieżowe oblicze Chryslera
Producent marki Chrysler wie jak zrobić wokół siebie zamieszanie. Przedstawiamy teledysk oraz spot reklamowy, które w ciągu zaledwie miesiąca skierowały wzrok milionów na auta tej marki.
Kim jest Rebecca Black? Do niedawna nastolatka jakich wiele, od miesiąca celebrytka, która dzięki wideoklipowi do piosenki „Friday” zdobyła w ciągu niecałych 30 dni ponad 57 milionów odsłon na You Tube. Chociaż muzycznie nic nie łączy jej z raperem Eminemem, który wystąpił w spocie reklamowym producenta, w równej mierze przyczyniła się do propogowania wizerunku marki Chrysler.
Pomijając banalne teksty oraz ocenę strony muzycznej trzeba przyznać, że z pewnością dzięki tej produkcji Chrysler na stałe zagościł w świadomości młodego odbiorcy. Chrysler Sebring Cabrio i Jeep Liberty – używane w filmie – z pewnością stały się obiektem pożądania przyszłych kierowców.
Najnowsze
-
Rewolucja w punktach karnych. Prawo jazdy stracisz łatwo jak nigdy
Kary dla kierowców w Polsce jeszcze nigdy nie były tak surowe, a kolejne zaostrzenia zasad już są w drodze. Kierujący, którzy nie trzymają się ściśle przepisów drogowych, mają powody do obaw. -
Nagrywający nie rozumie, co to żółte światło. Dostał bardzo bolesną lekcję
-
Volkswagen Passat – elegancja i funkcjonalność w biznesowym wydaniu
-
To będzie jedna z najpiękniejszych dróg w Polsce. Drogowcy nie mają lekko
-
Już nie za 50 km/h na godzinę. Przez nowe przepisy prawo jazdy stracisz znacznie szybciej
Zostaw komentarz: