
Puchar Pań Motocaina.pl w ramach Classicauto Cup 2018
Serdecznie zapraszamy wszystkie zmotoryzowane kobiety, wielbicielki czterech kółek i sportowej rywalizacji, do udziału w prawdopodobnie najlepszych zawodach w naszym kraju! Już 15 kwietnia rozpocznie się Puchar Pań Motocaina.pl, który odbędzie się w ramach Classicauto Cup 2018!
Już 15 kwietnia rozpocznie się pierwsza runda unikatowego w Polsce przedsięwzięcia – Classicauto Cup, w ramach którego odbędzie się klasyfikacja kobiet – amatorek szybkiej jazdy na torze. Wszystkie panie, które ukończyły 18 lat, mają prawo jazdy kat. B i dysponują sprawnym samochodem – niezależnie od wieku i przebiegu auta, od poziomu umiejętności kierowcy (nie trzeba mieć żadnej licencji), odbytych szkoleń, czy treningów – mogą wystartować w pucharze! Fundatorem pucharów i organizatorem nagród jest Motocaina.pl 🙂
Gdzie i kiedy?
15 kwietnia – Tor Modlin
2 czerwca – Tor Bednary
22 lipca – Moto Park Ułęż
2 września – Tor FCA Tychy
7 października – Tor Modlin
Sprawdzona formuła
Organizatorzy zapewniają nie tylko sportową rywalizację, ale także iście piknikową atmosferę oraz ciekawą formułę samych zawodów. Podczas każdej eliminacji odbędą się przejazdy zapoznawcze i przejazdy na czas po wyznaczonym odcinku o długości od 2.5 do 5 km. Szczegóły każdej z eliminacji będą publikowane około 30 dni przed imprezą. Będziemy Was na bieżąco informować!
Podczas każdej rundy zostaną wręczone puchary dla 3 najszybszych pań za kierownicą. Można więc wystartować w jednej rundzie, aby przekonać się, czy złapałyście bakcyla i z miejsca powalczyć o podium oraz cenne nagrody, lub wystartować w kilku / wszystkich rundach. Lista nagród na poszczególne rundy zawsze będzie się różnić, więc warto powalczyć o każdą z nich. Lista nagród będzie ogłaszana na motocaina.pl na 30 dni przed nadciągającą eliminacją.
Jakim samochodem?
Zwykle samochody biorące udział w rozgrywkach pucharowych muszą spełniać warunki przewidziane dla poszczególnych grup klasyfikacyjnych. Nie dotyczy to jednak Pucharu Pań Motocaina.pl, a panie za kierownicą mogą startować jakimikolwiek samochodami spełniającymi kryteria bezpieczeństwa określone w Regulaminie Ogólnym i
Technicznym.
{{ download(213) }}
Dla porządku tylko dodamy, że w przypadku aut klasyfikowanych w grupie 8, 9 (opis tych grup znajdziesz poniżej w regulaminie) lub niespełniających wymogów żadnej z grup, współczynnik czasu przejazdu wyniesie 1,03.
{{ download(212) }}
Dlaczego powinnam wystartować?
Zachęcamy wszystkie panie, które mają „benzynę we krwi” do udziału w tej arcyciekawej rywalizacji między samymi kobietami. To nie tylko okazja, żeby spędzić miło i aktywnie czas, w gronie moto-kobiet i mężczyzn zakochanych w klasycznej motoryzacji, ale także możliwość podniesienia własnych umiejętności jazdy i walki o cenne nagrody!
Na dobry początek zawody odbędą się na Torze Modlin – jest oddalony jedynie o 36 kilometrów od Warszawy, zatem logistyka nie powinna być problemem. Obiekt jest całkowicie nowy, nawierzchnia jest perfekcyjna, a na zawodniczki czeka wiele atrakcji w postaci licznych wiaduktów.
Zawsze możesz potrenować
Jeśli nie czujesz się pewnie a chcesz wystartować, lub będziesz startować pierwszy raz w takiej rywalizacji, możesz skorzystać z całodniowego treningu (także z instruktorem) lub ze Szkoły Jazdy Classicauto (całodniowe zajęcia teoretyczne oraz praktyczne na torze). Warto podejść do tematu profesjonalnie!
Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą organizatorzy Classicauto Cup 2018:
Paweł Wysocki, 889 152 397, info@cacup.pl
Michał Pryczek, 730 940 840, info@cacup.pl
Do zobaczenia w Modlinie!
Więcej na: https://www.facebook.com/ClassicautoCup/
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: