Pierwszy dzień testów F1 w Walencji
Nie wszyscy jeszcze oficjalnie zaprezentowali swoje nowe bolidy, ale prawie wszyscy pojawili się w pierwszym dniu oficjalnych testów w Hiszpanii. Kierowcy Formuły 1 wyjechali na tor!
To nie kransoludek, to Mistrz Świata i to dziś znów najszybszy! |
![]() |
fot. RedBull
|
Nowe samochody, nowe opony i nowe systemy. Tego wszystkiego zaczęli uczyć się dzisiaj kierowcy F1. Czeka ich niewątpliwie sporo pracy, ale każdy z nich chce dowiedzieć się jak najwięcej o nowych rozwiązaniach, do których musi jak najszybciej się przyzwyczaić, zaczym rozpocznie się 20 rund walki.
Zespoły bardzo koncentrowały się na obserwacji opon dostarczanych przez Pirelli.
Gary Paffett, testujący dziś dla McLarena stwierdził, że najlepiej na torze pod Walencją sprawowało się ogumienie ze średniej mieszanki. James Key, dyrektor techniczny Sauber F1 Team zauważył, że przynajmniej w przypadku samochodu jego zespołu, zaobserwowano wysoki stopień degradacji opon. Vitaly Petrov osiągnął dzisiaj ósmy czas i narzekał na problemy techniczne w swoim samochodzie. Stwierdził także, że stało się dla niego jasne, że kierowca będzie miał dużo pracy w kokpicie bolidu w tym sezonie.
Pierwszego dnia problemy techniczne miał także Mercedes GP. Nico Rosberg był w stanie wykonać tylko 9 okrążeń. Pracę przerwała mu awaria systemu hydraulicznego.
Nieoficjalne czasy uzyskane przez kierowców na torze pod Walencją 1 lutego 2011:
1. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:13.769, 93 okrążenia
2. Nico Hulkenberg, Force India, 1:13.938, 71 okrążeń
3. Gary Paffett, McLaren, 1:14.292, 91 okrążeń, w wersji przejściowej MP4-25
4. Paul di Resta, Force India, 1:14.461, 28 okrążeń
5. Fernando Alonso, Ferrari, 1:14.553, 98 okrążeń
6. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:15.621, 64 okrążenia
7. Jerome D’Ambrosio, Virgin, 1:16.003, 71 okrążeń w VR01(2010)
8. Vitaly Petrov, Renault, 1:16.351, 28 okrążeń
9. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:16.450, 15 okrążeń
10. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:17.214, 19 okrążeń
11. Rubens Barrichello, Williams, 1:17.335, 77 okrążeń
12. Narain Karthikeyan, HRT, 1:18.020, 45 okrążeń
13. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:19.930, 9 okrążeń
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: