Fabia Monte Carlo – więcej sportu bez RS
Marzysz o Fabii RS, ale nie stać Cię na nią? Być może usatysfakcjonuje Cię wersja Monte Carlo, która z wersją RS, poza silnikiem rzecz jasna, ma wiele wspólnego.
Tylko „zwykły” zderzak i brak oznaczenia zdradza, że nie jest to Fabia RS… |
fot. Skoda
|
Wraz z nadchodzącym Rajdem Monte Carlo, poszerzy się linia modelowa Fabii. Nowa wersja modelu będzie oferowana jako hatchback ze sportowym zawieszeniem. Wprowadzona z okazji 110. rocznicy obecności Skody w sporcie motorowym, ta specjalna edycja zostanie po raz pierwszy zaprezentowana podczas styczniowego Rajdu Monte Carlo. Dynamiczny wygląd, czarne dodatki, wnętrze w stylu Fabii RS – to główne cechy stylistyczne modelu, który swoją oficjalną premierę będzie miał podczas Genewskiego Salonu Samochodowego, jeszcze w tym roku.
Fabia Monte Carlo po sportowym tuningu pokaże się w ruchu po raz pierwszy podczas Rajdu Monte Carlo, gdzie króluje model obecnie reprezentujący markę, Fabia S2000. Samochód odniósł znaczące sukcesy: czwarte miejsce w swojej kategorii podczas debiutu w 2009, oraz drugie, trzecie i piąte miejsca w roku 2010.
We wnętrzu Fabii Monte Carlo panuje sportowy klimat… |
fot. Skoda
|
Odmieniona Fabia ma czarne elementy zewnętrzne nadwozia: czarny dach, osłony lusterek, listwę nad osłoną chłodnicy, a także szyby osłonowe reflektorów przednich i wykonane ze stopu metali lekkich 16-calowe obręcze kół. Także wnętrze ma kolorystykę czarną, lub opcjonalnie – czarno-czerwoną. Obie wersje są wyposażone w podsufitkę w kolorze czarnym, sportowe siedzenia, „mały” pakiet skórzany (kierownica pokryta perforowaną skórą z czerwonym ściegiem, dźwignia hamulca ręcznego i gałka skrzyni biegów również pokryte są skórą), a na pedałach znajdują się metalowe nakładki.
Wyposażenie wnętrza bazuje na wersji Style. Nowy model będzie dostępny z szeroką gamą silników: 1.4 16V/63 kW, 1.2 TSI w obu wersjach mocy (tj. 63 kW i 77 kW) oraz 1.6 TDI (66 kW i 77 kW). Wszystkie Fabie Monte Carlo będą wyposażone w ręczną przekładnię i w sprzedaży pojawią się już w lutym br.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: