Nissan odświeża model 370Z
Wraz z wprowadzeniem zmodernizowanego 370Z na rok modelowy 2018 Nissan chce otworzyć nowy rozdział w historii sukcesu tego sportowego samochodu.
Historia sukcesu Nissanów serii Z rozpoczęła się w 1969 roku – ponad 50 lat temu – od wprowadzenia na rynek modelu Fairlady Z / Datsun 240Z. Pięć kolejnych generacji zachowało wierność koncepcji wyczynowych osiągów i ponadczasowej stylistyki w przystępnej cenie. Każdy model, od pierwszej „zetki”, poprzez 280ZX i 300ZX, aż po nowe wcielenie 350Z i dzisiejszego 370Z, można rozpoznać po charakterystycznej długiej masce silnika i krótkim tylnym zwisie.
Nasz test Nissana 370Z Nismo przeczytasz tu.
Najnowszą odmianę charakteryzują modyfikacje, które objęły między innymi czarne klamki i czarny pas tylnego zderzaka. Mocno przyciemniane reflektory i tylne światła zespolone – wcześniej dostępne tylko w wersji NISMO – teraz należą do wyposażenia standardowego. Każdy egzemplarz ma teraz nowe, 19‑calowe felgi ze stopów metali lekkich (oprócz wersji NISMO). Wprowadzono także nowy, czerwony metalizowany lakier. Dominującymi elementami w klasycznym wnętrzu samochodu są jak zawsze prosta, trójramienna kierownica i zestaw wskaźników z trzema okrągłymi zegarami. System multimedialny NissanConnect Premium z siedmiocalowym ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i kamerą cofania jest oferowany jako opcja.
Nissan nawiązał współpracę z marką wyposażenia pojazdów sportowych, EXEDY, która zaowocowała zaprojektowaniem wyczynowego sprzęgła do 370Z w wersji z manualną skrzynią biegów. Redukcja biegu wymaga mniejszej siły nacisku na pedał.
Moc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach. 370Z roadster i 370Z NISMO pozostają w sprzedaży bez zmian wprowadzonych na rok modelowy 2018.
370Z jest dostępny z układem Syncro Rev Control, synchronizującym obroty silnika podczas zmiany biegu na wyższy lub niższy w przekładni manualnej.
Nissan 370Z 2018 jest już dostępny w sprzedaży w całej Europie.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: