
Nissan odświeża model 370Z
Wraz z wprowadzeniem zmodernizowanego 370Z na rok modelowy 2018 Nissan chce otworzyć nowy rozdział w historii sukcesu tego sportowego samochodu.
Historia sukcesu Nissanów serii Z rozpoczęła się w 1969 roku – ponad 50 lat temu – od wprowadzenia na rynek modelu Fairlady Z / Datsun 240Z. Pięć kolejnych generacji zachowało wierność koncepcji wyczynowych osiągów i ponadczasowej stylistyki w przystępnej cenie. Każdy model, od pierwszej „zetki”, poprzez 280ZX i 300ZX, aż po nowe wcielenie 350Z i dzisiejszego 370Z, można rozpoznać po charakterystycznej długiej masce silnika i krótkim tylnym zwisie.
Nasz test Nissana 370Z Nismo przeczytasz tu.
Najnowszą odmianę charakteryzują modyfikacje, które objęły między innymi czarne klamki i czarny pas tylnego zderzaka. Mocno przyciemniane reflektory i tylne światła zespolone – wcześniej dostępne tylko w wersji NISMO – teraz należą do wyposażenia standardowego. Każdy egzemplarz ma teraz nowe, 19‑calowe felgi ze stopów metali lekkich (oprócz wersji NISMO). Wprowadzono także nowy, czerwony metalizowany lakier. Dominującymi elementami w klasycznym wnętrzu samochodu są jak zawsze prosta, trójramienna kierownica i zestaw wskaźników z trzema okrągłymi zegarami. System multimedialny NissanConnect Premium z siedmiocalowym ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i kamerą cofania jest oferowany jako opcja.
Nissan nawiązał współpracę z marką wyposażenia pojazdów sportowych, EXEDY, która zaowocowała zaprojektowaniem wyczynowego sprzęgła do 370Z w wersji z manualną skrzynią biegów. Redukcja biegu wymaga mniejszej siły nacisku na pedał.
Moc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach. 370Z roadster i 370Z NISMO pozostają w sprzedaży bez zmian wprowadzonych na rok modelowy 2018.
370Z jest dostępny z układem Syncro Rev Control, synchronizującym obroty silnika podczas zmiany biegu na wyższy lub niższy w przekładni manualnej.
Nissan 370Z 2018 jest już dostępny w sprzedaży w całej Europie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: