Nowe wcielenie Corsy
Nowa Corsa, choć na rynku istnieje dopiero cztery lata, doczekała się już drugiego liftingu. Rok temu zmiany objęły jedynie zawieszenie i jednostki napędowe. Producent uznał, że teraz nadszedł czas na nieco poważniejszy facelifting - Corsa nabrała innego charakteru pod każdym względem.
![]() |
|
fot. Opel
|
Po pierwsze, wygląd – Corsa za sprawą przeprojektowanej maski i nowego grilla wydaje się być nieco szersza. Ostrzejsze linie, większe logo na tylnej klapie, nowe reflektory ze światłami dziennymi, dodatkowe światła przeciwmgielne, przeprojektowany zderzak, sześć nowych wzorów felg aluminiowych to tylko poprawki, które upodobniły samochód do najnowszej Astry czy też Merivy. Jak by wysilić wyobraźnię, można w niej również zobaczyć stylistyczne podobieństwo do Mazdy2.
Konsekwentnie, styliści zajęli się również wnętrzem auta. By pasażerowie czuli się w nim bardziej komfortowo, użyto nowych tkanin tapicerki, a deska rozdzielcza została wykonana z nowych materiałów. Za dodatkową opłatą, by nie pogubić się w wielkich miastach, będzie można zamówić system nawigacji z ekranem dotykowym.
Ciekawą opcją jest specjalny pakiet „Color Line Series”, który dodaje niemieckiemu maluchowi sportowego wyglądu. Dwa iście wyścigowe pasy niczym w Shelby GT wprawdzie nie odrywają Corsy od ziemi, ale dodają za to autu wiele uroku osobistego. Efekt ten potęgują kolorowe felgi aluminiowe oraz nakładki na lusterka zewnętrzne.
| Usportowiona wersja Color Line Series z dwoma pasami biegnącymi wzdłuż całego nadwozia. |
![]() |
|
fot. Opel
|
Oprócz stylistycznych poprawek, warto zaznaczyć, że do gamy silników Corsy dołączyła oszczędna jednostka napędowa EcoFlex 1.3 CDTI o mocy 95 KM wyposażona w system start/stop. Jeśli wierzyć zapewnieniom producenta, samochód potrafi spalić w trasie nawet 3,5 litra na 100 kilometrów. W mieście Corsa EcoFlex równie nie będzie bardzo żarłoczna – 4.2 litra oleju napędowego na pokonanie tego samego dystansu w zupełności powinno jej wystarczyć.
Jeżeli spodobała się Wam Corsa po liftingu, musicie poczekać do stycznia, wtedy bowiem auto pojawi się w polskich salonach Opla. Ceny póki co nie są jeszcze znane.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?


Zostaw komentarz: