
Nowe Suzuki GSX-R 1000 2017 – znamy polskie ceny
Już za kilka dni nowe Suzuki GSX-R 1000 wjedzie do polskich salonów. Przy tej okazji polski importer opublikował cennik sportowego motocykla.
Suzuki w wielkim stylu powróciło do MotoGP, a to najlepsza okazja do prezentacji nowego, topowego motocykla sportowego japońskiej marki. Nowy GSX-R 1000 został mocno zainspirowany królewską klasą.
Nową maszynę wyposażono w zmienne fazy rozrządu, nowoczesne zawieszenie Showa z systemem wyrównywania ciśnienia nad i pod tłokiem, 10-stopniową kontrolę trakcji, system ABS z funkcją „cornering”, quick i down shifter, S-DMS (zmiana map silnika), a także Suzuki Easy Start (wspomaga ruszanie).
Jednoślad napędza czterocylindrowy silnik o pojemności 999,8 cm3. Maksymalna moc sportowego motocykla to 202 KM, a szczytowy moment obrotowy wynosi 117,6 Nm. Masa własna to zaledwie 200 kg w wersji podstawowej. Wariant „R” jest o 3 kg cięższy.
Inżynierowie położyli duży nacisk na aerodynamikę. W tym przypadku wzorem była Hayabusa, która osiągała 312 km/h po demontażu lusterek. Dlatego w topowej wersji GSX-R 1000 dopracowano takie szczegóły jak spasowanie łbów od śrub mocujących owiewki.
Przy okazji wejścia nowego modelu do salonów poznaliśmy cennik nowego Suzuki GSX-R 1000 na polskim rynku. Podstawowa wersja kosztuje 68 500 zł, a wersja „R” to koszt 84 tys. zł.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: