Bridgestone dla chorych dzieci
Polski oddział firmy Bridgestone włączył się w inicjatywę pod hasłem „Samochód marzeń", którą organizuje Fundacja „Dziecięca Fantazja" w Warszawie.
Projekt „Samochód marzeń”, który zainaugurowano w maju, polega na sprzedawaniu powierzchni karoserii samochodu „Dziecięcej Fantazji” na logotypy firm wspierających akcję. Należący do Fundacji Citroen przemierza rocznie tysiące kilometrów po drogach całego kraju rozwożąc upominki i wsparcie dla podopiecznych, którymi są nieuleczalnie chore dzieci. Właśnie do nich trafiają pieniądze z akcji „Samochód marzeń”. Firma Bridgestone wykupiła powierzchnię pod swój logotyp na rok.
fot. Fundacja „Dziecięca Fantazja”
|
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: