Katy Perry w BMW Welt
W związku z kampanią wizerunkową telewizji ProSieben, amerykańska piosenkarka i autorka tekstów - Katy Perry - przeniosła ducha Hollywood do futurystycznego muzeum BMW Welt w Monachium.
fot. BMW
|
fot. BMW
|
Piosenkarka wcieliła się w kultową postać Marilyn Monroe, choć odgrywa rolę „Future girl” – dziewczyny przyszłości. Spot dzieje się w 2050 roku, dlatego wnętrza BMW Welt idealnie komponują się w scenografii reklamówki. Ponadto wszędzie roi się od srebrzystych robotów, a w centrum postawiono nawet rakietę kosmiczną.
Artystka promuje jednocześnie swoją nową piosenkę „Teenage Dream”, której premiera odbyła się 27 sierpnia. Nagranie trwało dwa dni. Scenę kręcono głównie w spektakularnym holu muzeum i w audytorium. Katy złożyła w księdze pamiatkowej BMW Welt czerwony od szminki odcisk swoich ust.
W tle teledysku Katy Perry stoi piękne BMW 1600. |
ujęcia z klipu „Teenage Dream”
|
Kard z teledysku „Teenage Dream”. |
ujęcia z klipu „Teenage Dream”
|
Do zdjęć plenerowych w teledysku „Teenage Dream” wypożyczono Katy przepięknego youngtimera z zasobów muzeum: dwudrzwiowe BMW 1600 (E114) – model produkowany od 1962 roku.
Reklamówę będzie można zobaczyć na antenie telewizji Pro Sieben od 1 września.
Przeczytaj naszą relację z BMW Welt tutaj.
Najnowsze
-
Prawo jazdy kategorii B to przepustka nie tylko do samochodów. Nawet nie wiesz, co możesz prowadzić
W świadomości kierowców kategorie prawa jazdy mają zwykle prosty podział. Kategoria B to samochody osobowe, kategoria C to pojazdy ciężarowe, zaś A pozwala na jeżdżenie motocyklami. Wbrew obiegowej opinii prawo jazdy kategorii B daje znacznie szersze uprawnienia. -
Aktywiści Ostatniego Pokolenia pod lupą prokuratury. Policja pokazała twarde dowody
-
Mandat za zbyt wolną jazdę to nie mit. Nie chodzi tylko o znak C-14
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
Zostaw komentarz: