Katy Perry w BMW Welt
W związku z kampanią wizerunkową telewizji ProSieben, amerykańska piosenkarka i autorka tekstów - Katy Perry - przeniosła ducha Hollywood do futurystycznego muzeum BMW Welt w Monachium.
![]() |
fot. BMW
|
![]() |
fot. BMW
|
Piosenkarka wcieliła się w kultową postać Marilyn Monroe, choć odgrywa rolę „Future girl” – dziewczyny przyszłości. Spot dzieje się w 2050 roku, dlatego wnętrza BMW Welt idealnie komponują się w scenografii reklamówki. Ponadto wszędzie roi się od srebrzystych robotów, a w centrum postawiono nawet rakietę kosmiczną.
Artystka promuje jednocześnie swoją nową piosenkę „Teenage Dream”, której premiera odbyła się 27 sierpnia. Nagranie trwało dwa dni. Scenę kręcono głównie w spektakularnym holu muzeum i w audytorium. Katy złożyła w księdze pamiatkowej BMW Welt czerwony od szminki odcisk swoich ust.
W tle teledysku Katy Perry stoi piękne BMW 1600. |
![]() |
ujęcia z klipu „Teenage Dream”
|
Kard z teledysku „Teenage Dream”. |
![]() |
ujęcia z klipu „Teenage Dream”
|
Do zdjęć plenerowych w teledysku „Teenage Dream” wypożyczono Katy przepięknego youngtimera z zasobów muzeum: dwudrzwiowe BMW 1600 (E114) – model produkowany od 1962 roku.
Reklamówę będzie można zobaczyć na antenie telewizji Pro Sieben od 1 września.
Przeczytaj naszą relację z BMW Welt tutaj.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: