Charytatywna inicjatywa Mini
Motoryzacja i działalność charytatywna z sukcesem mogą iść w parze. Udowadnia to Mini już po raz kolejny przedstawiając nam niezwykłe samochody stworzone w szczytnym celu.
![]() |
fot. BMW Group |
Wszystko zaczęło się w 2003 roku, to właśnie wtedy niemiecki BMW Group poważanie zaangażował się w walkę z wirusem HIV i AIDS. Jak na wielki i znany koncern organizujący wiele nietypowych akcji marketingowych przystało, działania firmy miały dość nietypowy charakter i tak zostało już do dziś.
Co rok stworzone przez nanych projektantów lub domy mody, Mini, trafiają na aukcje i loterie, z któych dochód w całości przekazywany jest na cele charytatywne wspierające właśnie walkę z HIV. W tym roku coroczny bal odbędzie się 17 lipca i do sprzedaży wystawione zostaną na nim aż trzy dzieła sztuki – niepowtarzalne Mini o trzech różnych typach nadwozia: hatchback, county icabrio i trzech zupełnie innych image’ach.
![]() |
fot. BMW Group |
Do zeszłego roku całkowity dochód z aukcji wyniósł prawie pół miliona euro, czy w tym roku bogaci filantropi z Europy zadbają by się znacznie powiększył? Oby tak. Na zdjąciach trzy
samochody, które symbolicznie wspomogą potrzebujących.
![]() |
fot. BMW Group
|
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: