
Honda prezentuje CBR250RR
Plotki na temat nowego motocykla Hondy właśnie się zmaterializowały. Japoński producent pokazał model CBR250RR, który będzie produkowany w Indonezji. Ten jednoślad sprawdzi się w codziennej jeździe i wypadach na tor.
Nowa Honda CBR250RR będzie produkowana w Indonezji. Sprzedaż motocykla rozpocznie się pod koniec tego roku. Nowy model jest zasilany czterosuwowym silnikiem o pojemności 250 cm3, który pozwoli na komfortowe przemieszczanie się na co dzień, a „od święta” sprawdzi się podczas zabawy na torze. Maszyna będzie wyposażona w system TBW (Throttle-by-Wire) oraz komputer pozwalający wybrać jeden z trzech trybów pracy silnika.
Motocykl wyposażono w podwójne światła LED. Zaprojektowana na nowo rama z rury stalowej ma zapewnić wytrzymałość i elastyczność całej konstrukcji. Przednie zawieszenie o dużej sztywności składa się z odwróconego widelca z przodu. Z tyłu zainstalowano zawieszenie Pro-Link z pięcioma stopniami napięcia. Za hamowanie odpowiadają tarcze o średnicy 310 mm (przód) i 240 mm (tył). Na wyposażeniu pojawi się również ABS.
Honda CBR250RR po raz pierwszy pojawiła się w zeszłym roku na targach w Tokio. Wtedy zaprezentowano ten model jako koncept. Kilka miesięcy po uruchomieniu sprzedaży w Indonezji, motocykl trafi również do Japonii. Nie wiemy jeszcze czy zagości w Europie. Póki co ważą się losy jego premiery w USA.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: