385 km/h w Kawasaki Ninja HR2
Ten motocykl miał premierę w 2014 roku i od tamtej pory jest uznawany za najmocniejszy na świecie. Specjaliści od tuningu postanowili uczynić go dodatkowo najszybszym na świecie jednośladem jadącym na wprost.
Oczywiście cała operacja nie powiodłaby się bez pomocy tuningu zaserwowanego przez firmę Trick Star. Standardowa moc silnika została podniesiona z 310 do 400 Km.
Za sterami ekstremalnego H2R zasiadł Ryuuji Tsuruta, który na specjalnie przygotowanym torze osiągnął niesamowitą prędkość 385 km/h. Do tej pory najlepszy wynik należał do motocykla MV Agusta F4 R 312, który rozpędził się do 310 km/h.
Jedyny szkopuł tkwi w tym, że H2R nie jest motocyklem dopuszczonym do ruchu drogowego, dlatego nie może być brany pod uwagę przy zestawieniu najszybszych motocykli dostępnych na rynku. Nie jest to jednak ostatnie słowo. Specjaliści z Trick Star stwierdzili, że ten wynik da się poprawić. Trwają prace nad motocyklem, który rozpędzi się bezproblemowo do 400 km/h.
Jedyną trudnością będzie odnalezienie odpowiedniej prostej. Może należący do Volkswagena tor Ehra-Lessien?
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: