CNN angażuje się w F1
Lotus Racing, jeden z najmłodszych zespołów, które pojawią się na torach Formuły 1 w tym sezonie rozpoczął długoletnią współpracę z wiodącą na świecie siecią informacyjną.
CNN partneruje Lotusowi |
fot. Lotus
|
Słynne logo CNN już pojawiło się na kaskach Heikki Kovalainena i Jarno trulliego oraz na ich bolidach T127. Odpowiedzialny za kontrakt ze strony giganta medialnego będzie vice prezydent CNN International Advertising Sales Rani Raad – Kombinacja dwóch światowych marek świetnie odpowiada założeniom pozycjonowania marki CNN. Umowa ta przenosi nas w nową erę marketingu i promocji i daje możliwość obecności przed oczami widowni na całym świecie.
Jesteśmy dumni, że możemy powitać CNN w rodzinie Lotus Racing. To znak pozytywnego wrażenia, jakie już wywarliśmy na rynku, że tak prestiżowa marka znana milionom z rzetelnej informacji zechciała zostać naszym partnerem. Zarówno cały zespół jak i ja czekamy na długoletnią współpracę i wspólne ekscytujące kampanie – powiedział w swoim oświadczeniu szef teamu Lotusa Tony Ferandes.
Najnowsze
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
Różne są sposoby zachęcania kierowców do przesiadki na samochody elektryczne, a jednym z nich jest możliwość korzystania z buspasów. Okazuje się, że nie wszędzie ten pomysł się sprawdza, ponieważ elektryków zrobiło się zbyt dużo. Władze zdecydowały więc o likwidacji tego przywileju. -
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
-
Wjazd samochodem do lasu – zasada jest odwrotna niż na drogach. Dotyczy wszystkich
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Zostaw komentarz: