Audi wypowiada wojnę BMW – film
Koncern z Ingolstadt vs. koncern z Monachium. Co z tego może wyniknąć? Wzajemne wyszydzanie w reklamach. Amerykański oddział Audi wypuścił właśnie filmik, w którym podkreśla "przyjacielską rywalizację". Ciekawy sposób na merketing.
fot. Frendl
|
Nawet w najbardziej przyjacielskich konkurencjach jest zwycięzca i przegrywający. Jeden z największych konkurentów Audi (BMW) jest zmuszony, by spojrzeć prawdzie w oczy i uznać wyższość zarówno samochodu, jak i prowadzącego go kierowcy, który dokonał wyboru auta z Ingolstadt.
Wiadomo, że to początek kolejnej wojny na reklamy, która rozgorzała niegdyś w internecie. Wszyscy wysyłali sobie zabawne filmiki mailem, a obie firmy zacierały ręce. Bo cóż, jak nie darmowa reklama, jest dźwignią handlu?
Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź BMW.
Najnowsze
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
Różne są sposoby zachęcania kierowców do przesiadki na samochody elektryczne, a jednym z nich jest możliwość korzystania z buspasów. Okazuje się, że nie wszędzie ten pomysł się sprawdza, ponieważ elektryków zrobiło się zbyt dużo. Władze zdecydowały więc o likwidacji tego przywileju. -
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
-
Wjazd samochodem do lasu – zasada jest odwrotna niż na drogach. Dotyczy wszystkich
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Zostaw komentarz: