Sauber wybrał de la Rosę
Wszystko wskazuje na to, że po raz pierwszy w historii F1 będziemy mogli podziwiać w wyścigach aż trzech hiszpańskich kierowców. Pedro de la Rosa dołączy do Fernando Alonso i Jaime Alguersari w sezonie 2010.
Pedro de la Rosa jeszcze jako kierowca testowy McLaren Mercedes |
![]() |
fot. Daimler
|
Po siedmiu latach pracy jako kierowca testowy w McLarenie Pedro de la Rosa ponownie otrzymuje szansę pokazania swoich umiejętności w Mistrzostwach Świata Formuły 1. Zespół Petera Saubera ogłosił właśnie, że 38-letni Katalończyk, do którego przylgnęło kiedyś określenie „Barceloński pocisk” będzie partnerem Japończyka Kamui Kobayashi w szwajcarskim teamie. De la Rosa debiutował w F1 w 1999 roku i wziął do tej pory udział w 84 Grand Prix. Zdobył w nich 29 punktów, a jego ostatni pełny sezon to rok 2002 z zespołem Jaguara. Wieloletnie starty i 353 dni jazd testowych to doświadczenie, które chce wykorzystać Sauber Team. Hiszpan ostatnio występował w wyścigu F1 w sezonie 2006, zastępując Juana Pablo Montoy’ę w bolidzie McLarena podczas GP Brazylii.
Zawsze wierzyłem, że otrzymam jeszcze jedną szansę. Czekam na sezon z zespołem Petera Saubera, który stanowi nieodłączny element Formuły 1 od 1993 roku – powiedział Pedro de la Rosa.
Peter Sauber dodał – Najważniejsze oczywiście jest dostarczenie naszym kierowcom dobrego samochodu. Jestem zadowolony z postępów prac w tej dziedzinie mimo trudnego okresu niepewności jaki mamy za sobą.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: