
Autoryzowany serwis będzie nas śledzić!
Producenci samochodów mają już sposób, jak przyciągnąć klientów do autoryzowanych serwisów. Już niedługo nowe samochody będą same przekazywały informacje do warsztatu o usterce. To jednak nie koniec zmian.
Dzięki wykorzystaniu nowych technologii już niebawem autoryzowany serwis będzie bardzo dobrze poinformowany o tym, co dzieje się z naszym samochodem. Do tego producenci dążą, by tak prozaiczna czynność serwisowa jak wymiana oleju czy klocków hamulcowych mogła być dokonywana wyłącznie w autoryzowanym serwisie.
Inżynierowie pracują nad tym, by tylko warsztaty zatwierdzone przez producenta mogły wprowadzać do komputera pokładowego zmiany polegające np. na resetowaniu kontrolki serwisowej i wprowadzeniu daty przeglądu.
Organizacje zrzeszające niezależne warsztaty oraz producentów części apelują do premier, aby lobbowała na rzecz otwartych systemów telematycznych w Unii Europejskiej. Dzięki temu właściciele samochodów będą mogli samemu wybrać operatora, który będzie kontrolował stan samochodu oraz kierował do warsztatu spełniającego wymagania klienta.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: