
BMW zdecydowało o losach M7 i M3 Touring
Za każdym razem, gdy pojawia się nowa generacja topowej limuzyny, fani bawarskiej marki zadają pytanie na temat sportowej wersji, przygotowanej przez fachowców z działu M. Tym razem wypowiedział się na ten temat sam szef BMW M GmbH.
Kilka tygodni temu na świat przyszła szósta generacja BMW 7, czyli model o typoszeregu G11/G12. Po raz kolejny cały świat z zapartym tchem czekał na wieści z Monachium na temat wersji M7. Przy tej okazji zapytano włodarzy marki również o model M3 Touring.
W końcu głos zabrał sam szef BMW M, czyli Frank van Meel. Powiedział w wywiadzie dla zachodniego magazynu, że nie ma na razie biznesowego uzasadnienia dla produkcji takiego modelu.
Nowe BMW Serii 7 to luksusowa limuzyna, która nie była projektowana z myślą o ekstremalnej jeździe, a tworzenie dla niej specjalnego pakietu M byłoby zadaniem bardzo trudnym. Z jakichś względów BMW nie widzi potrzeby rywalizowania z Mercedesem S63 AMG czy S65 AMG.
W przypadku BMW M3 w wersji Touring, nie ma zapotrzebowania na taki model, tym bardziej, że kombi jest oferowane wyłącznie w Europie. W przeszłości ten model również nie cieszył się dużym zainteresowaniem.
Na pocieszenie szef dywizji M zapowiedział w najbliższym czasie nowe modele. Już za kilka miesięcy powinny pojawić się na rynku modele X3 oraz X4 w pakiecie M.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: