Nowe Kawasaki KX450F 2016
Kawasaki KX450F na 2016 rok to dumny przedstawiciel udanej serii motocykli crossowych MX1 japońskiego producenta. Co się w nim zmieniło?
Najnowsze wcielenie Kawasaki KX450F cechuje głównie obniżenie masy silnika i nadwozia. W jednostce napędowej wprowadzono usprawnienia, z których najbardziej cenione rozwiązanie konstrukcyjne to „works-base bridged-box bottom piston” – unikatowe dla Kawasaki (znane jeszcze z modelu 2010 KX450F). Co zmieniono w nowym silniku? Przeprowadzono modyfikacje głowicy, zaworów dolotowych, krzywek wlotowych na wałku rozrządu.
W układzie elektronicznym znalazł się tryb kontroli ruszania, złączki DFI plug-and-play oraz możliwość zmiany ustawień ECU. Korzystając z nowego, przenośnego zestawu kalibracyjnego KX FI każdy kierowca może uzyskać taką samą precyzję regulacji parametrów wtrysku paliwa (FI), jak fabryczne zespoły mechaników Kawasaki.
Umożliwiono czteropozycyjną regulację kierownicy i dwupozycyjną regulację podnóżków. Przednia tarcza hamulcowa ma 270 mm.
W nowym KX450F montuje się teraz wyścigowe zawieszenie o szerokim zakresie regulacji SFF-Air TAC (wykorzystano tytan). Duże, 49-milimetrowe rury wewnętrzne mają gwarantować sztywność widelca, a niska charakterystyka tarcia ma się przekładać na jego miękkie działanie.
Na nowy wygląd motocykla składa się węższa, inaczej ustawiona niż do tej pory osłona chłodnicy, bardziej płaskie siedzenie i zbiornik. Czarne obręcze, czarne osłony widelca i zielone akcenty nadal pozostają znakiem rozpoznawczym Kawasaki. Zielone wykończenie regulatorów zawieszenia i zielone elementy osłon silnika nadają KX450F wygląd ekstremalnej maszyny wyścigowej.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: