Żywa rzeźba w reklamie Fiata – film
Dzieło sztuki czy pseudoartystyczna przesada – co sądzicie o nowym pomyśle reklamowym Fiata?
Prezentacja przygotowana dla ESPN The Magazine’s Body Issue nosi nazwę „Body Paint”. Ponad 12 modelek – artystek i akrobatek – zostało pokrytych farbą i upozowanych w kształt Fiata 500 Abarth Cabrio. „Body Issue” to coroczna rozkładówka, w której sportowcy prezentują nagie ciała w duchu promocji zdrowego trybu życia i dbałości o sylwetkę. W tegorocznym wydaniu pojawiła się również Agnieszka Radwańska, wzbudzając oburzenie w co bardziej konserwatywnej części społeczeństwa.
fot. Fiat
|
Zdaniem Jasona Stoicevicha, odpowiedzialnego za promocję marki Fiat na Amerykę Północną, zarówno sam samochód, jak i sposób jego prezentacji znakomicie się w tę filozofię wpisują.
W jaki sposób wyglądało tworzenie reklamy, możecie zobaczyć na poniższym filmie. Jak widać, nie ma ingerencji Photoshopa.
Najnowsze
-
Co grozi za jazdę bez przeglądu w 2024 roku? Kary są naprawdę srogie
Większość kierowców ma obowiązek corocznego stawiania się w Stacji Kontroli Pojazdów i przeprowadzania przeglądu swoich samochodów. Nie wszyscy robią to jednak terminowo. Co grozi za jazdę samochodem bez przeglądu? -
To jeden z najważniejszych tuneli w Polsce. „Jest dno”
-
Nowe paliwo E10 na stacjach. Czy szkodzi samochodom z LPG?
-
To najgorsze zachowanie motocyklistów? To przez nich musimy się wstydzić
-
Wygląda skromnie, ale tu powstanie droga za miliard, którą szybko pojedziemy do granicy
Zostaw komentarz: