Żywa rzeźba w reklamie Fiata – film
Dzieło sztuki czy pseudoartystyczna przesada – co sądzicie o nowym pomyśle reklamowym Fiata?
Prezentacja przygotowana dla ESPN The Magazine’s Body Issue nosi nazwę „Body Paint”. Ponad 12 modelek – artystek i akrobatek – zostało pokrytych farbą i upozowanych w kształt Fiata 500 Abarth Cabrio. „Body Issue” to coroczna rozkładówka, w której sportowcy prezentują nagie ciała w duchu promocji zdrowego trybu życia i dbałości o sylwetkę. W tegorocznym wydaniu pojawiła się również Agnieszka Radwańska, wzbudzając oburzenie w co bardziej konserwatywnej części społeczeństwa.
![]() |
fot. Fiat
|
Zdaniem Jasona Stoicevicha, odpowiedzialnego za promocję marki Fiat na Amerykę Północną, zarówno sam samochód, jak i sposób jego prezentacji znakomicie się w tę filozofię wpisują.
W jaki sposób wyglądało tworzenie reklamy, możecie zobaczyć na poniższym filmie. Jak widać, nie ma ingerencji Photoshopa.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: