Żywa rzeźba w reklamie Fiata – film

Dzieło sztuki czy pseudoartystyczna przesada – co sądzicie o nowym pomyśle reklamowym Fiata?

Prezentacja przygotowana dla ESPN The Magazine’s Body Issue nosi nazwę „Body Paint”. Ponad 12 modelek – artystek i akrobatek – zostało pokrytych farbą i upozowanych w kształt Fiata 500 Abarth Cabrio. „Body Issue” to coroczna rozkładówka, w której sportowcy prezentują nagie ciała w duchu promocji zdrowego trybu życia i dbałości o sylwetkę. W tegorocznym wydaniu pojawiła się również Agnieszka Radwańska, wzbudzając oburzenie w co bardziej konserwatywnej części społeczeństwa.

fot. Fiat

Zdaniem Jasona Stoicevicha, odpowiedzialnego za promocję marki Fiat na Amerykę Północną, zarówno sam samochód, jak i sposób jego prezentacji znakomicie się w tę filozofię wpisują.

W jaki sposób wyglądało tworzenie reklamy, możecie zobaczyć na poniższym filmie. Jak widać, nie ma ingerencji Photoshopa.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze