Zostań ambasadorem nowego Volvo V40!
Jeżeli czujesz w sobie kreatywność godną filmowca, masz duże szanse na zostanie ambasadorem nowego Volvo V40. Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs „Całkiem jak Ty”.
Nowe Volvo V40 |
![]() |
fot. Volvo Cars |
Każdy pełnoletni obywatel Polski posiadający prawo jazdy kategorii B może wziąć udział w konkursie. Zadanie polega na nagraniu krótkiego filmiku, w którym należy przekonać do siebie internautów i jury. Nagrodą jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez trzy miesiące. Czas na zgłoszenie – do końca kwietnia.
Potem odbędzie się głosowanie użytkowników na najlepszy film, które potrwa do 6 maja. Z dwudziestki najwyżej ocenionych filmów jury – przedstawiciel firmy Volvo oraz jej ambasadorowie – Małgorzata Kożuchowska oraz Piotr Adamczyk wybiorą zwycięzcę.
Dla dziewiętnastu pozostałych laureatów Volvo Auto Polska przygotowało zestawy gadżetów Volvo.
Konkurs potrwa do 14 maja. Będzie dostępny w formie aplikacji na Facebooku, w zakładce „Całkiem jak Ty” – www.facebook.pl/VolvoAutoPolska.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: