Zostań ambasadorem nowego Volvo V40!
Jeżeli czujesz w sobie kreatywność godną filmowca, masz duże szanse na zostanie ambasadorem nowego Volvo V40. Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku wystartował konkurs „Całkiem jak Ty”.
| Nowe Volvo V40 |
![]() |
| fot. Volvo Cars |
Każdy pełnoletni obywatel Polski posiadający prawo jazdy kategorii B może wziąć udział w konkursie. Zadanie polega na nagraniu krótkiego filmiku, w którym należy przekonać do siebie internautów i jury. Nagrodą jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez trzy miesiące. Czas na zgłoszenie – do końca kwietnia.
Potem odbędzie się głosowanie użytkowników na najlepszy film, które potrwa do 6 maja. Z dwudziestki najwyżej ocenionych filmów jury – przedstawiciel firmy Volvo oraz jej ambasadorowie – Małgorzata Kożuchowska oraz Piotr Adamczyk wybiorą zwycięzcę.
Dla dziewiętnastu pozostałych laureatów Volvo Auto Polska przygotowało zestawy gadżetów Volvo.
Konkurs potrwa do 14 maja. Będzie dostępny w formie aplikacji na Facebooku, w zakładce „Całkiem jak Ty” – www.facebook.pl/VolvoAutoPolska.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem

Zostaw komentarz: