Znane kobiety o Citroenie
Justyna Steczkowska, Grażyna Wolszczak i Małgorzata Zientarska zachwalają na stronie francuskiej marki Citroena. Czy to nowy kanał dotarcia do potencjalnych klientów, czy po prostu skuteczna reklama?
„Oni wybrali Citroëna” to sekcja, którą można znaleźć na stronie internetowej www.citroen.pl. Poświęcono ją znanym osobom, które wybrały samochody spod znaku szewrona. Podczas krótkich filmików dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania Citroënów. Wśród posiadaczy, a właściwie należałoby napisać w tym kontekście – ambasadorów marki, znalazły się trzy kobiety: wokalistka – Justyna Steczkowska, aktorka – Grażyna Wolszczak, oraz przedsiębiorca – Małgorzata Zientarska.
Wiadomo, reklama dźwignią handlu. Zresztą, właściwie każda jest dobra. Z jednej strony to ciekawy kanał dotarcia do potencjalnych kupców Citroena; nowy, niebanalny sposób na zwracającą uwagę reklamę. Ale czy aby na pewno przyszli klienci marki przekonają się do niej właśnie dlatego, że znana osoba nie znalazła żadnych wad w danym modelu? Czy przestaną myśleć o cenie, o lepszych modelach konkurencji, kupnie używanego? Mamy wątpliwości…
Najnowsze
-
Wygląda skromnie, ale tu powstanie droga za miliard, którą szybko pojedziemy do granicy
Miliard złotych będzie kosztowało zaprojektowanie i budowa nowego fragmentu drogi ekspresowej S12, która pozwoli na szybki dojazd do granicy z Ukrainą. Do rozpoczęcia jej realizacji brakuje jednego podpisu. -
Kontrolka EPC to zagadka dla kierowców. Tymczasem to bardzo ważna informacja
-
Tym kodem komunikują się kierowcy. Policja zwraca uwagę na jeden sygnał
-
O krok od kuli ognia. Cysterna z płynnym gazem utknęła na przejeździe kolejowym
-
Myślisz, że każde skrzyżowanie odwołuje znaki? Te wyjątki to pułapki na kierowców
Zostaw komentarz: