Znane kobiety o Citroenie
Justyna Steczkowska, Grażyna Wolszczak i Małgorzata Zientarska zachwalają na stronie francuskiej marki Citroena. Czy to nowy kanał dotarcia do potencjalnych klientów, czy po prostu skuteczna reklama?
„Oni wybrali Citroëna” to sekcja, którą można znaleźć na stronie internetowej www.citroen.pl. Poświęcono ją znanym osobom, które wybrały samochody spod znaku szewrona. Podczas krótkich filmików dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania Citroënów. Wśród posiadaczy, a właściwie należałoby napisać w tym kontekście – ambasadorów marki, znalazły się trzy kobiety: wokalistka – Justyna Steczkowska, aktorka – Grażyna Wolszczak, oraz przedsiębiorca – Małgorzata Zientarska.
Wiadomo, reklama dźwignią handlu. Zresztą, właściwie każda jest dobra. Z jednej strony to ciekawy kanał dotarcia do potencjalnych kupców Citroena; nowy, niebanalny sposób na zwracającą uwagę reklamę. Ale czy aby na pewno przyszli klienci marki przekonają się do niej właśnie dlatego, że znana osoba nie znalazła żadnych wad w danym modelu? Czy przestaną myśleć o cenie, o lepszych modelach konkurencji, kupnie używanego? Mamy wątpliwości…
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: