Z Jaguarem na Mille Miglia
Gwiazdy biorące udział w Mille Miglia pod auspicjami Jaguara wystąpiły w krótkim filmie dokumentującym te doświadczenia. Są wśród nich modelka Yasmin Le Bon i aktorka Hannah Herzsprung.
Mille Miglia (dosłownie “tysiąc mil”) był to legendarny wyścig wytrzymałościowy, odbywający się na drogach publicznych północnych Włoch w latach 1927-1957. W późnych lata 70. został wznowiony jako Mille Miglia Storica. Do wyścigu stają historyczne pojazdy, wyprodukowane przez 1957 rokiem.
W tym roku było tych pojazdów ponad 400, co jest rekordową liczbą. Dla gwiazd zaproszonych do udziału w wyścigu przez Jaguara oznaczało to niezłe wyzwanie, zwłaszcza że wśród amatorów tylko Jim Gianopulos i Bernard Kuhnt mogli pochwalić się wcześniejszym doświadczeniem.
Yasmin Le Bon i David Gandy |
![]() |
fot. Jaguar
|
W trzech Jaguarach XK120 zasiedli sir Chris Hoy, szkocki kolarz torowy, i Andy Wallace; Oscarowy aktor Daniel Day-Lewis i Jim Gianopulos, producent filmowy, model David Gandy i modelka Yasmin Le Bon.
Natomiast w sportowych Jaguarach C-Type zasiedli regionalny przedstawiciel Jaguara na Europę – Bernard Kuhnt i aktorka Hannah Herzsprung, kierowca Alex Buncombe i żużlowiec Chris Harris, jak również projektant Salvatore Ferragamo Jr. i Michael Quinn – prawnuk założyciela Jaguara, sir Williama Lyonsa.
“Nie ma drugiego takiego wyścigu” – skomentował supermodel David Gandy. „Koniecznie chciałem wziąć w nim udział, a chociaż warunki były trudne, a pogoda niezbyt sprzyjająca, to reakcje fanów na trasie i poczucie euforii, której doznaliśmy z Yasmin przekraczając linię mety były tego warte”.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: