Wojna damsko-męska pod flagą Renault Clio
Renault Polska i wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozpoczęły konkurs pod nazwą SEX WAR. Kobiety i mężczyźni zostali wezwani do rywalizacji o Nowe Renault Clio.
Konkurs jest skierowany do internautów pasjonujących się motoryzacją i potrafiących ciekawie o tym pisać. Spośród wszystkich zgłoszeń, które wpłyną na stronę topgear.com.pl/wygrajclio, wyłoniona zostanie finałowa para graczy – kobieta i mężczyzna, pomiędzy którymi rozegra się ostateczna rywalizacja.
Finałowa dwójka otrzyma na czas konkursu do dyspozycji samochody, które mogą stać się ich własnością. Ale zwycięzca będzie tylko jeden.
![]() |
fot. Renault
|
Kobieta testuje:
Renault Clio Dynamique Energy TCe 90
Kolor: Czerwony Flamme
Wyposażenie dodatkowe: m.in. Pakiet Look Passion (zewnętrzne elementy ozdobne w kolorze lśniącej czerni z chromowanymi wstawkami), klimatyzacja automatyczna i wspomaganie parkowania tyłem.
Mężczyzna testuje:
Renault Clio Dynamique Energy TCe 90
Kolor: Żółty Eclair
Wyposażenie dodatkowe: m.in. Pakiet Look Sport (naklejka dachowa Sport, wewnętrzne elementy ozdobne z motywem Sport, zewnętrzne elementy ozdobne w kolorze lśniącej czerni z chromowanymi wstawkami), klimatyzacja automatyczna i wspomaganie parkowania tyłem.
Zwycięzca zatrzyma testowany samochód jako nagrodę w konkursie.
Wyniki poznamy 17 maja br.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: