
Wizja wykorzystania energii wodorowej wg Hyundaia
Hyundai zaprezentował wizję wykorzystania energii wodorowej w filmie, który miał swoją premierę w serwisie YouTube podczas tegorocznego Dnia Ziemi.
Hyundai świętuje Dzień Ziemi nowym filmem przygotowanym w ramach Światowej Kampanii Wodoru i angażuje do filmu popularną grupą K-pop BTS.
Każdy z członków zespołu BTS oddał jeden z elementów wspaniałej przyrody: szmaragdowy ocean (emerald ocean), czystą biel (pure-white), błękit nieba (sky blue), promienie słońca (sun-kissed), krystaliczne krople deszczu (crystalline raindrops), rozgwieżdżone niebo (starlit) oraz leśną świeżość (woody fresh). Zasilany wodorem Hyundai Nexo pojawia się pod koniec filmu, jako wyraz wizji firmy dotyczącej wykorzystania energii wodorowej – pozytywnej energii lepszego jutra.
Opublikowany 22 kwietnia, z okazji Dnia Ziemi, film przypomina o potrzebie utrzymywania naszej planety w czystości, a także o niezwykłych darach Matki Natury, które często są uznawane za oczywiste. Premiera filmu miała miejsce na oficjalnym, ogólnoświatowym kanale firmy w serwisie Youtube (@HyundaiWorldwide).
Film posiada dwie wersje: 60- i 120- sekundową. W najbliższych tygodniach będą one również emitowane jako reklamy telewizyjne, w największych stacjach na całym świecie.
Kolejną częścią globalnej kampanii promującej wodór jest wyzwanie #DarkSelfieChallenge, które wystartowało 13 kwietnia, na kilka dni przed Dniem Ziemi. Podejmujący wyzwanie mogą w prosty sposób wziąć udział w Dniu Ziemi bez wychodzenia z domu. Wystarczy zgasić światło i zrobić selfie z włączoną lampą błyskową. Uczestnicy są zachęcani do udostępniania swoich zdjęć w mediach społecznościowych z hashtagami #DarkSelfieChallenge oraz #EarthDay do dnia 4 maja.
W 2019 roku Hyundai Motor we współpracy z władzami miasta Seul wykorzystał pięć samochodów NEXO, by wytworzyć prąd potrzebny do rozświetlenia fasady budynku Biblioteki Miejskiej w Seulu podczas akcji gaszenia świateł w mieście.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: