
Widzieliście już kalendarz adwentowy Citroena? Dla fanów marki liczne konkursy
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Citroën prezentuje na Instagramie kreatywny i oryginalny kalendarz adwentowy.
W tygodniach poprzedzających święta Bożego Narodzenia kultywowana jest tradycja kalendarzy adwentowych, których największymi wielbicielami są dzieci. Każdy dzień przynosi nową niespodziankę lub czekoladkę. Citroën to marka, która czerpie inspiracje z codziennego życia użytkowników. W okresie do 24 grudnia przygotowała więc kalendarz adwentowy w wersji dla dorosłych. Kalendarz pokazuje dziedzictwo i teraźniejszość Citroëna. Jest dostępny na Instagramie marki w 11 krajach (Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii).
Dzięki wsparciu agencji Traction (Grupa BETC) Citroën organizuje „Quiz zimowy” („Winter Quiz”), w którym fani mogą sprawdzić swoją wiedzę i wygrać wiele nagród. Konkursowi towarzyszy kalendarz adwentowy. Codziennie rano od 1 do 24 grudnia Citroën odkrywa kolejne okienko kalendarza adwentowego i zadaje pytanie dotyczące historii marki. Każdego wieczora ogłaszany jest zwycięzca wylosowany spośród uczestników, którzy udzielili poprawnych odpowiedzi.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: