Widzieliście już kalendarz adwentowy Citroena? Dla fanów marki liczne konkursy
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Citroën prezentuje na Instagramie kreatywny i oryginalny kalendarz adwentowy.
W tygodniach poprzedzających święta Bożego Narodzenia kultywowana jest tradycja kalendarzy adwentowych, których największymi wielbicielami są dzieci. Każdy dzień przynosi nową niespodziankę lub czekoladkę. Citroën to marka, która czerpie inspiracje z codziennego życia użytkowników. W okresie do 24 grudnia przygotowała więc kalendarz adwentowy w wersji dla dorosłych. Kalendarz pokazuje dziedzictwo i teraźniejszość Citroëna. Jest dostępny na Instagramie marki w 11 krajach (Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii).
Dzięki wsparciu agencji Traction (Grupa BETC) Citroën organizuje „Quiz zimowy” („Winter Quiz”), w którym fani mogą sprawdzić swoją wiedzę i wygrać wiele nagród. Konkursowi towarzyszy kalendarz adwentowy. Codziennie rano od 1 do 24 grudnia Citroën odkrywa kolejne okienko kalendarza adwentowego i zadaje pytanie dotyczące historii marki. Każdego wieczora ogłaszany jest zwycięzca wylosowany spośród uczestników, którzy udzielili poprawnych odpowiedzi.
Najnowsze
-
Kupisz auto spalinowe zamiast elektrycznego? Zapłacisz 22 tys. zł. To projekt nowych przepisów
Jak poprawić statystyki sprzedaży samochodów elektrycznych? Zmusić kierowców do ich kupowania. Taki właśnie pomysł niedawno się pojawił i co gorsza, na serio jest rozpatrywany. -
Spektakularny pożar jedynego takiego auta elektrycznego w Polsce – na środku warszawskiego Mokotowa. Trwają utrudnienia w ruchu
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
-
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
Zostaw komentarz: