
VW wprowadza DataPlug – z myślą o użytkownikach starszych modeli
Z myślą o użytkownikach starszych modeli Volkswagen wprowadził do oferty urządzenie o nazwie DataPlug. Współpracuje ono z komputerem pokładowym w samochodzie i za pośrednictwem sieci Bluetooth przesyła dane do darmowej aplikacji VW Connect na smartfonie.
Dzięki VW Connect wszystkie istotne informacje na temat samochodu można mieć w zasięgu ręki. Urządzenie pozwala, między innymi, w prosty sposób kontrolować wydatki na paliwo, bo automatycznie rozpoznaje tankowania, wylicza średnie zużycie paliwa i umożliwia sprawdzenie położenia samochodu.
Aplikacja, która nie tylko zapisuje statystyki jazdy, ale pełni również wiele innych funkcji jest przeznaczona dla wszystkich tych użytkowników Volkswagenów, którzy w swoich autach nie mają systemu Car-Net oferowanego do modeli z nawigacją. Urządzenie DataPlug może działać z większością modeli Volkswagena wyprodukowanych po 2008 roku. DataPlug można zamówić online na stronie internetowej: www.vw-app-manager.pl/vwconnect
Po umieszczeniu urządzenia DataPlug w złączu OBD (On Board Diagnostic) w samochodzie, które znajduje się pod kierownicą i połączeniu go ze smartfonem za pośrednictwem sieci Bluetooth kierowca uzyskuje dostęp do następujących funkcji:
• Mój Volkswagen, czyli informacje na temat pojazdu
• Przejazdy – wyświetlanie przejazdów i ocena stylu jazdy
• Wyzwania, czyli podpowiedzi jak uzyskać tjeszcze lepsze wyniki zużycia paliwa
• Partnerzy serwisowi – dane kontaktowe do dealerów Volkswagena w najbliższej okolicy
• Parking, czyli informacja o miejscach parkingowych
• Tankowanie – prosta kontrola zużycia i kosztów paliwa
• Wezwanie pomocy – porady i wskazówki przydatne w sytuacji awaryjnej
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: