
Volkswagen Tiguan Urban Sport – znamy cenę w Polsce!
Wersja Urban Sport różni się od podstawowej Life przede wszystkim elementami z zakresu designu: do jej wyróżników należą m.in. 18-calowe czarne obręcze kół z lekkich stopów, czarne obudowy lusterek oraz czarny spojler z tyłu w stylistyce „R”.
W Tiguanie, który w połowie ubiegłego roku zadebiutował w nowej odsłonie, we wszystkich istotnych dziedzinach dokonał się wielki postęp. Dzięki zastosowanemu po raz pierwszy w tym modelu systemowi Travel Assist, auto może poruszać się w trybie półautomatycznym do prędkości 210 km/h.

Za pomocą systemów multimedialnych najnowszej generacji (MIB3) Tiguan oferuje zupełnie nowy zestaw internetowych usług i funkcji. Nowością jest ponadto 480-watowy system audio firmy Harman Kardon. Volkswagen wprowadził też nowy system obsługi klimatyzacji przy pomocy dotykowych suwaków i pól. Tiguan może być wyposażony w, między innymi, matrycowe reflektory IQ.Light w technologii LED, które doskonale oświetlają drogę i czynią jazdę w nocy znacznie bezpieczniejszą niż dotychczas.

Tiguan jest samochodem, który spełnia rozmaite potrzeby użytkowników. To SUV z krwi i kości zdolny do pociągnięcia przyczepy o masie 2,5 tony, który znakomicie daje sobie radę we wszelkich sytuacjach.

Pakiet Zawieszenie Sportowe, seryjny w wersji Urban Sport, obejmuje usztywnione amortyzatory, wzmocnione sprężyny, zawieszenie obniżone o ok. 10 mm, progresywny układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu.

Drugi z pakietów, w który seryjnie wyposażona jest wersja Urban Sport – Premium – zawiera kamerę cofania, system radiowy Ready2Discover z usługą Streaming&Internet, system Easy Open/Easy Close oraz system automatycznego parkowania Park Assist z czujnikami parkowania.
Ceny modelu zaczynają się od 140.010 zł.
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”