Vincent Cassel i Lancia Ypsilon

„Masz prawo do luksusu"- to hasło nowej kampanii reklamowej Lancii Ypsilon, której twarzą został nie kto inny niż Vincent Cassel.

Nowa Lancia Ypsilon, to według producenta połączenie technologii z ekologiczną mocą. Model ten po raz pierwszy oferowany jest również w wersji pięciodrzwiowej.

Zmieniając nieustannie ton głosu i akcenty, Cassel zadaje sobie pytania między innymi: „Czym jest luksus?
fot. Fiat

Kampania reklamowa prowadzona w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radio i w Internecie, realizuje agencja Armando Testa. Według Lancii nowoczesny luksus jest wolny od przesady i jest synonimem charakteru, i oryginalności, co ma podkreślać  hasło reklamowe.

„Inny” Cassel, grający bardziej refleksyjną część samego siebie, rozumie natomiast, czym obecnie jest prawdziwy luksus: – To luksus wreszcie wolny od przesady, rezygnujący z tego, co niepotrzebne, ukryty w zwykłych rzeczach, które z tego właśnie powodu są tym cenniejsze.
fot. Fiat

Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel, aktor o mocnej osobowości, który w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię „The Family” we współpracy z firmą „Caviar” w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.

Nowy luksus według Lancii, to ten uwolniony od dawnych zasad i schematów, jego odzwierciedleniem ma być nowa Lancia Ypsilon.
fot. Fiat

Stwierdzenia Vincenta Cassela nakładają się na siebie raz w szybkim, raz w wolnym tempie, zgodnie z rytmem recytacji. Odpowiedź na wszystkie pytania jest nieoczekiwana i prosta jak hasło reklamowe kampanii: „Masz prawo do luksusu”.

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze