Vincent Cassel i Lancia Ypsilon
„Masz prawo do luksusu"- to hasło nowej kampanii reklamowej Lancii Ypsilon, której twarzą został nie kto inny niż Vincent Cassel.
Nowa Lancia Ypsilon, to według producenta połączenie technologii z ekologiczną mocą. Model ten po raz pierwszy oferowany jest również w wersji pięciodrzwiowej.
| Zmieniając nieustannie ton głosu i akcenty, Cassel zadaje sobie pytania między innymi: „Czym jest luksus? |
![]() |
| fot. Fiat |
Kampania reklamowa prowadzona w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radio i w Internecie, realizuje agencja Armando Testa. Według Lancii nowoczesny luksus jest wolny od przesady i jest synonimem charakteru, i oryginalności, co ma podkreślać hasło reklamowe.
| „Inny” Cassel, grający bardziej refleksyjną część samego siebie, rozumie natomiast, czym obecnie jest prawdziwy luksus: – To luksus wreszcie wolny od przesady, rezygnujący z tego, co niepotrzebne, ukryty w zwykłych rzeczach, które z tego właśnie powodu są tym cenniejsze. |
![]() |
| fot. Fiat |
Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel, aktor o mocnej osobowości, który w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię „The Family” we współpracy z firmą „Caviar” w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.
| Nowy luksus według Lancii, to ten uwolniony od dawnych zasad i schematów, jego odzwierciedleniem ma być nowa Lancia Ypsilon. |
![]() |
| fot. Fiat |
Stwierdzenia Vincenta Cassela nakładają się na siebie raz w szybkim, raz w wolnym tempie, zgodnie z rytmem recytacji. Odpowiedź na wszystkie pytania jest nieoczekiwana i prosta jak hasło reklamowe kampanii: „Masz prawo do luksusu”.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem



Zostaw komentarz: