 
	Udany weekend Gosi Rdest
W miniony weekend na Slovakia Ringu odbyło się prawdziwe święto fanów motorsportu. Jedyna kobieta w stawce - Gosia Rdest, czysto i skutecznie rywalizowała z 24 konkurentami, oba wyścigi kończąc w czołowej dziesiątce. Podczas sobotnich zawodów wywalczyła 9, a w niedzielnych 8 miejsce.
W towarzystwie Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych (WTCC) rozegrano drugą rundę Volkswagen Golf Cup. Rywalizacja w pucharze Golfa również i tym razem była niezwykle emocjonująca.
Tym razem pogoda była łaskawa dla zawodników rywalizujących na słowackim torze. Obiekt jest już dobrze znany Gosi Rdest oraz jej rywalom z testów przeprowadzonych przed sezonem oraz ubiegłorocznej rundy Pucharu Golfa. Gosia rozpoczęła weekend od dobrego wyniku z drugiego, piątkowego treningu. Zawodniczka zanotowała na nim świetny, trzeci czas okrążenia, a podczas sobotnich kwalifikacji wywalczyła dziewiąte pole startowe do dwóch wyścigów. Sobotnie zawody zostały przejechane przez Gosię szybko i czysto. Zawodniczka przebiła się z dziewiątego na siódme miejsce, niestety przez brak jednego push-to-passa na ostatnim okrążeniu straciła dwie pozycje. Niedosyt po pierwszych zawodach pozostał, co poskutkowało niezwykle waleczną postawą podczas niedzielnego wyścigu. Zawodniczka dobrze gospodarowała push-to-passami i walczyła o każdy metr na torze kończąc zawody na ósmym miejscu.
 
	Gosia Rdest: Niedzielny wyścig był bardzo emocjonujący, działo się bardzo dużo praktycznie od pierwszego zakrętu. Startowałam z dziewiątego miejsca, po starcie udało mi się utrzymać tą pozycję, a następnie wskoczyć o oczko czy dwa do góry.
Potem jeden zawodnik z piątego lub czwartego miejsca miał uszkodzony samochód, w związku z czym musiał zjechać, ale poruszał się wyścigową linią, więc próbując go wyprzedzić wyjechałam na brudną stronę toru. Zaczęło mnie obracać, udało mi się tą niebezpieczną sytuację wybronić, jednak kosztowało mnie to jedną pozycję. Przez cały wyścig było ciągłe tasowanie się, ciągła walka. Starałam się mądrze gospodarować push-to-passami, jechać rozważnie dzięki czemu dowiozłam ósme miejsce do mety. Również sobotni wyścig, choć obfitujący w mniejsze emocje, można uznać za udany. Jedynie start mogłabym wykonać nieco lepiej. Miałam za duży wheel spin na starcie. Cały weekend jest bardzo dobrym prognostykiem, pokazuje, że mam coraz lepsze tempo.
Już w najbliższy weekend Gosia Rdest przesiądzie się z Golfa do wyścigowej TT-tki i będzie rywalizować na torze ulicznym Noirisring podczas drugiej rundy Audii Sport TT Cup. Tydzień później ponownie spotka się z zawodnikami startującymi w Volkswagen Golf Cup, tym razem na niemieckim torze Lausitzring. Zachęcamy do kibicowania Gosi oraz pozostałym kierowcom Volkswagenów Golfów na żywo, podczas wspólnego, zorganizowanego wyjazdu. Szczegóły wydarzenia dostępne są pod linkiem: https://www.facebook.com/events/837316963016989/
VW Golf Cup – kalendarz
Lausitzring 03-05 lipca 2015 r.
Sachsenring 28-30 sierpnia 2015 r.
Autodrom Brno 18-20 września 2015 r.
Tor Poznań 2-4 października 2015 r
 
Audi TT Cup 2015 – kalendarz
26-28 czerwiec Norisring (D)
31 lipiec -02 sierpień Red Bull Ring (A)
11-13 wrzesień Oschersleben (D)
25-27 wrzesień Nürburgring (D)
16-18 październik Hockenheim (D)
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: