
Toyota Proace City Mobility – kompaktowy van, który zadba o podróż także niepełnosprawnych
Toyota wprowadza do oferty rodziny Proace nową zabudowę dla modelu Proace City Verso.
Zabudowa Mobility jest przystosowana do modelu Proace City w osobowej odmianie Verso. W jej ramach podłoga tylnej części samochodu została obniżona, co pozwoliło uzyskać przedział o wysokości 142 cm, w którym można wygodnie przewozić pasażera siedzącego na wózku inwalidzkim.
Ułatwia to także wprowadzenie osoby na wózku do wnętrza samochodu po aluminiowej ramie, której rozłożenie na pełną długość oraz złożenie na pół odbywa się przy pomocy elektrycznych siłowników. Rampa jest przymocowana za pomocą zawiasów, dzięki czemu jej rozłożenie jest bardzo łatwe. Rozwiązanie to wymagało przeprojektowania tylnego zderzaka, którego środkowa część jest przymocowana do unoszonych tylnych drzwi.
Przedział dla pasażera zajmuje miejsce trzeciego rzędu siedzeń oraz bagażnika. Toyota wyposażyła go w dodatkowe oświetlenie LED. Bezpieczeństwo jazdy jest zapewnione za pomocą czteropunktowych pasów mocujących wózek inwalidzki oraz trzypunktowych pasów dla siedzącego w nim pasażera. Zabudowa Mobility jest dostępna dla Verso w odmianie Long o długości 4,7 m, w wersji wyposażenia Business lub Family.
Ze względu na to, że posiada homologację, może zostać zamontowana przed rejestracją pojazdu. Zarówno samochód, jak i zabudowa, zostały objęte gwarancją na 3 lata lub milion km. Cena zabudowy Mobility dla kompaktowego vana Toyoty wynosi 38 900 zł netto.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: