
Toyota Hilux Arctic Trucks – niezniszczalny pick-up z wyciągarką
Hilux Arctic Trucks otrzymuje podwyższone zawieszenie, terenowe koła, wyciągarkę i funkcjonalną zabudowę przestrzeni ładunkowej.
Samochód otrzymał 17-calowe felgi aluminiowe Arctic Trucks oraz terenowe opony AT 315/70 R17. Na potrzeby montażu większych kół podniesiono zawieszenie o około 40 mm, a także powiększono i odpowiednio przycięto nadkola. Poszerzenia boczne zostały opracowane na miarę, aby dopasować je do większych opon.
Podniesienie zawieszenia zaowocowało zwiększeniem prześwitu auta o 25 procent. Kąt najazdu wzrósł do 28 stopni, a kąt zjazdu do 32 stopni. Pomimo większych kół i zwiększonego prześwitu promień skrętu pozostał zbliżony do fabrycznego.
Modyfikacjom poddano także zderzak i błotniki. Wersję Arctic Trucks można wzbogacić o wzmocnione zawieszenie na przedniej i tylnej osi, dostosowane do dodatkowych obciążeń podczas jazdy w trudnym terenie. Samochód otrzymał także kalibrator prędkościomierza, klucz dynamometryczny do felg 17 cali, oryginalne osłony przeciwbłotne Arctic Trucks i wyciągarkę WARN VR EVO 10-S. Na grillu zamontowano dalekosiężne oświetlenie LED – dwa reflektory LAZER Triple-R 750 Elite.
Wyposażenie zwiększające funkcjonalność
Funkcjonalność Hiluxa Arctic Trucks zwiększa wyposażenie marki STEELER. Należą do niego czarne, homologowane orurowanie przednie, aluminiowa zabudowa wyprawowa z klapami bocznymi oraz specjalnie dobrane, stalowe stopnie boczne zabezpieczone powłoką natryskową Raptor. Przestrzeń ładunkową zabezpieczono polimocznikową powłoką natryskową i zamontowano na niej zabudowę szufladową amerykańskiej marki DECKED.
Zabudowa Arctic Trucks jest dostępna dla Hiluxa z podwójną kabiną. Hilux w tej wersji jest objęty 3-letnią gwarancją producenta i można go serwisować w autoryzowanych salonach Toyoty.
W pakiecie otrzymuje się badanie techniczne, wyważenie kół i sprawdzenie geometrii zawieszenia. Auto można poddać indywidualnej adaptacji, by jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb pasjonatów wypraw, myśliwych, rolników czy służb państwowych potrzebujących samochodów o wysokiej mobilności.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych