
Ten elektryczny SUV jest dostępny w salonach dealerów średnio tylko przez 12 dni. Wielki sukces marki?
Zamówienia od klientów indywidualnych cały czas rosną, co powoduje, że producent może z ogromnym optymizmem patrzeć w przyszłość.
Ford w USA, poza kolejnym mocnym miesiącem sprzedaży, może pochwalić się imponującą liczbą zamówień na samochody. Cały czas rośnie także popularność pierwszego elektrycznego SUV-a marki, Mustanga Mach-E.
Liczba zamówień zwiększyła się o ponad 70 000, a liczba ta nie obejmuje jeszcze zamówień na Bronco i Mavericka. Jest to aż 10 razy więcej niż w tym samym okresie rok temu. Ford jest więc przygotowany na znaczący wzrost sprzedaży, kiedy tylko poprawi się rynkowa sytuacja z półprzewodnikami.
Duże nadzieje budzi także zainteresowaniem Fordem Maverickiem, na którego zebrano już około 80 000 rezerwacji. Liczba zamówień na elektrycznego E-Transita przekroczyła natomiast 20 000 i cały czas rośnie.
Co ciekawe, rośnie także sprzedaż akcesoriów i gadżetów Forda. Przez pierwszą połowę roku ta część biznesu wzrosła o 23% w porównaniu do poprzedniego roku, a marka oczekuje dalszego wzrostu i rekordowego roku pod tym względem.
Najnowsze
-
Lia Block pierwszą w historii kobietą w Nitrcrossie Group E
Lia Block awansowała do głównej kategorii grupy E Nitrocross na torze Glen Helen Raceway, stając się zarówno najmłodszą kierowcą w historii tej kategorii, jak i pierwszą kobietą startującą w tej serii wyścigów. -
BMW M Driving Experience – kalendarz szkoleń 2024, daty, cennik
-
Kabaret na środku skrzyżowania. Zablokowała drogę, żeby odebrać pasażera, ale nie umie otworzyć drzwi
-
Włączony kierunkowskaz na pasie do skrętu. Przepisy są inne, niż wielu kierowców sądzi
-
Film „Ferrari wchodzi wkrótce do kin. Enzo pisał listy miłosne! A co jeszcze wiemy o nowym filmie?