Subaru XV zadebiutuje we Frankfurcie

13 września we Frankfurcie podczas konferencji prasowej bedzie miała miejsce swiatowa premiera nowego modelu - Subaru XV (w specyfikacji europejskiej).

Subaru XV.
fot. YT

Subaru XV ma być odzwierciedleniem nowej generacji samochodów typu crossover tej marki. Nowy model jest produkcyjną wersją pojazdu koncepcyjnego „Subaru XV Concept” zaprezentowanego podczas Targów Motoryzacyjnych w Szanghaju.

Wtedy to projekt przyjęto pozytywnie i doceniono jego charakterystyczny, a zarazem nowoczesny styl. Podkreślano również, że w elegancki i harmonijny sposób łaczy ze sobą cechy samochodu typu crossover i przyjaznego miejskim aglomeracjom pojazdu.

Najnowsze

Prestigio GeoVision 5500BTF – alternatywa wśród nawigacji?

Prestigio - producent urządzeń i akcesoriów komputerowych, zaprezentował wielofunkcyjną nawigację samochodową GeoVision 5500BTF. Urządzenie, poza standardowymi właściwościami prezentowania map, posiada także odtwarzacz multimedialny, czytnik e-booków oraz zestaw gier.  

Nawigacja Prestigio GeoVision 5500BTF.
fot. Prestigio

Nawigacja Prestigio GeoVision 5500BTF korzysta z oprogramowania iGO Primo, który  wyposażony jest w wysokiej jakości mapy całej Europy, na których oznaczone są nie tylko drogi, lecz również punkty POI, budynki czy tereny zielone. Sprzęt posiada odtwarzacz multimedialny i czytnik e-booków, co wyróżnia go spośró dostęnych na rynku urządzeń nawigazyjnych. Dotkowo GeoVision 5500BTF posiada zestaw gier, które dostarczą rozrywki podczas nużącej podróży. Wszystkie funkcje obsługiwane są dzięki dotykowemu, 5″ ekranowi. Wyświetlacz prezentuje mapy w rozdzielczości 800×480 pikseli. Nawigacja Prestigio wyposażona jest też w Bluetooth oraz transmiter FM, co pozwala na łączność z urządzeniami peryferyjnymi.

Ogólnie nawigazja prezentuje się dosyć elegancko i można ją mocować na szybie lub desce kokpitu.

Za urządzenie trzeba zapłacić około 600 złotych, a do każdej sztuki producent dodaje elegancki pokrowiec, który zapewnia jej należytą ochronę przed uszkodzeniami.

 

Najnowsze

„Make it happen” – ruszyła nowa kampania Chevroleta

26 sierpnia reklamową nowego Aveo rozpoczęła się w Polsce nowa kampania wizerunkowa Chevroleta pod hasłem  „Make it happen".

Nowy Chevrolet Aveo sedan.
fot. Chevrolet

Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.

Jak pokazały badania marka Chevrolet kojarzy się w Eurpoejczykom w 85 % z korzeniami amerykańskim, dlatego też postanowiono wykorzystać to w stworzeniu nowej kampanii, stąd też możemy odnaleźć w niej elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę.

Również z tej okazji Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zaczęła obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona została nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł.  Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.

Najnowsze

Honda Gymkhana – wielki finał w Warszawie!

10-11 września 2011 odbędzie się specjalna, finałowa runda „Honda Gymkhana". Finał imprezy odbędzie się w tym samym miejscu, co jej inauguracja, czyli w Centrum Handlowym M1, w Markach koło Warszawy.

Uczestnicy zawodów Honda Gymkhana.
fot. Honda

Na ten weekend organizator przygotował wiele atrakcji dla uczestników, a także dla widzów. Przewidziana jest duża pula nagród zarówno w  konkursach, jak i zawodach.

Zwycięzcy otrzymają tytuł Mistrza Hondy Gymkhana 2011, a wszyscy uczestnicy – specjalne upominki.

Więcej szczegółów już wkrótce na www.honda.pl oraz u autoryzowanych dealerów motocykli Honda.

 

Najnowsze

Kia Lotos Race 2011 roztrzygnięty!

30 tysięcy złotych przeznaczone na udział w przyszłorocznym pucharze oraz kluczyki do wyścigowej Kia Picanto Race otrzymał 21. letni Grzegorz Kubat z Radomia.Drugie miejsce zajął Łukasz Bylica z Roczyn koło Andrychowa, a podium uzupełnił Michał Dobrowolski ze Szczecinka.

 

fot. KIA

Zdobywcy drugiego i trzeciego stopnia podium także otrzymali nagrody finansowe i rzeczowe od organizatorów oraz sponsorów projektu – Lotos Oil, PZU, Caroli Kart i Santander Consumer Bank. Nagrody zwycięzcom wręczał Sungbok Lee, Prezes Kia Motors Polska i Bartłomiej Indeka, z-ca Dyrektora Handowego Lotos Oil.

 

Organizator przyszłorocznej serii wyścigowej przewidział także upusty dla wszystkich finalistów KLR 2011 na zakup pucharowych Picanto.

Finał konkursu Kia Lotos Race 2011 rozgrywany był podczas 10-dniowego kursu doskonalenia techniki sportowej jazdy, zorganizowanego w ośrodku

fot. KIA

Rallyland Tomasza Kuchara. Dwudziestka uczestników w wieku od 16 do 24 lat była szkolona i egzaminowana przez grono instruktorów związanych ze sportami motorowymi, pośród których znaleźli się Jakub Golec, Zbigniew Szwagierczak, Tomasz Kuchar, Jakub Gerber, Robert Hundla oraz Daniel Dymurski. W tym czasie uczestnicy mieli również zajęcia praktyczne prowadzone w zwykłych autach oraz profesjonalnych wyścigówkach Kia pro-cee’d. Prowadzono także szereg teoretycznych wykładów i zajęć dotyczących sportów motorowych, przepisów w wyścigach oraz rajdach, techniki, mechaniki i zasad żywieniowych dla sportowców. Istotne były kwestie bezpieczeństwa podczas imprez sportowych a także w codziennym ruchu drogowym. W tym aspekcie

fot. KIA

cały projekt wspierało Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.

 

W Kia Lotos Race 2011 wzięło udział ponad 12 000 osób. Konkurs mający na celu odszukanie amatorskich talentów kierownicy i wprowadzenie ich w świat samochodowych wyścigów rozpoczął się w kwietniu. Od tego czasu uczestnicy musieli przejść wirtualne testy, zaprezentować swoje umiejętności na komercyjnych torach kartingowych, wziąć udział w kartingowych wyścigach kwalifikacyjnych, by w finałowej rozgrywce zmieryć się z konkurentami w Rallylandzie.

Już niedługo na Motocaina.pl będzie mogli

fot. KIA

przeczytać wrażenia dwóch Pań Amelii Ryppa i Katarzyny Małkowskiej, którym udało się zakwalifikować do finałowej rozgrywki.

 

 

Najnowsze