Star Wars zaatakował Volkswagena
Grupa niezidentyfikowanych osobników z odległej galaktyki zaatakowała Volkswagena. Atak był skoordynowany i według świadków doskonale przygotowany...
Tak mógłby brzmieć poranny news, ale uspakajamy wszystkich to tylko nowa reklama Greenpeace. Organizacja ta stara się namówić niemieckiego producenta samochodów do zmiany polityki. Aktywiści mają wątpliwości, co do prezentowanych przez grupę Volkswagen wyników dotyczących redukcji emisji gazów cieplarnianych. Działacze twierdzą, że gigant motoryzacyjny „wydaje miliony euro każdego roku na lobbowanie grup, które starają się zatrzymać zwiększenie redukcji emisji gazów cieplarnianych z 20% do 30% do roku 2020″.
Apelując po przez film reklamowy w sposób zabawny, aby grupa VW przeszła na „Jasną stronę mocy”. Jak podkreśla Andre Davies z Greenpeace:
– Nie wszystko jest stracone. Wyczuwamy dobro w Volkswagenie – podsumowuje:
– Mają oni inżynierów oraz technologię do stworzenie jednych z najbardziej wydajnych pojazdów na Ziemi.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: