Star Wars zaatakował Volkswagena
Grupa niezidentyfikowanych osobników z odległej galaktyki zaatakowała Volkswagena. Atak był skoordynowany i według świadków doskonale przygotowany...
Tak mógłby brzmieć poranny news, ale uspakajamy wszystkich to tylko nowa reklama Greenpeace. Organizacja ta stara się namówić niemieckiego producenta samochodów do zmiany polityki. Aktywiści mają wątpliwości, co do prezentowanych przez grupę Volkswagen wyników dotyczących redukcji emisji gazów cieplarnianych. Działacze twierdzą, że gigant motoryzacyjny „wydaje miliony euro każdego roku na lobbowanie grup, które starają się zatrzymać zwiększenie redukcji emisji gazów cieplarnianych z 20% do 30% do roku 2020″.
Apelując po przez film reklamowy w sposób zabawny, aby grupa VW przeszła na „Jasną stronę mocy”. Jak podkreśla Andre Davies z Greenpeace:
– Nie wszystko jest stracone. Wyczuwamy dobro w Volkswagenie – podsumowuje:
– Mają oni inżynierów oraz technologię do stworzenie jednych z najbardziej wydajnych pojazdów na Ziemi.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: