Skoda Superb Combi Scout z napędem 4×4 i pakietem na bezdroża
Samochód w standardowym wyposażeniu posiada napęd na cztery koła, dodatkowe elementy ochronne nadwozia oraz pakiet na bezdroża z dodatkowym prześwitem 15 mm. Jest on dostępny z najmocniejszymi silnikami w ofercie producenta: wysokoprężnym i benzynowym.
Model Superb Scout, dostępny wyłącznie w wersji Combi, posiada wzmocnione nadwozie, napęd na cztery koła i pakiet na bezdroża ze zwiększonym prześwitem 15 mm, zapewniającym ochronę silnika i podwozia. Największy bagażnik dla pojazdów w tym segmencie o pojemności od 600 do 1 950 l, jest w stanie pomieścić dużych rozmiarów sprzęt outdoorowy i wspinaczkowy, przy jednoczesnym zachowaniu komfortu podróży. Superb może zostać również wyposażony w hak holowniczy, który udźwignie ciężar do 2 200 kg. Pojazd idealnie nadaje się również do holowania łodzi, przyczep konnych, czy kempingowych.
Elektroniczna jednostka sterująca umożliwia automatyczną interwencję nawet przy minimalnych zmianach prędkości pomiędzy osiami samochodu. Rejestrowane i przetwarzane są także informacje na temat prędkości obrotowej silnika, położenia pedału gazu, prędkości koła, kąta skrętu, przyspieszenia bocznego i przedniego.
Superb Scout charakteryzuje się nowymi, przednimi i tylnymi zderzakami w off-roadowej stylizacji, każdy z aluminiową ochroną podwozia. Ponadto dodatkowe plastikowe osłony chronią nadkola, listwy boczne i dolną część drzwi. Relingi dachowe i listwy wokół szyb bocznych są chromowane, a obudowy lusterek lakierowane są w kolorze srebrnym. 18-calowe srebrne obręcze kół ze stopów lekkich Braga mogą opcjonalnie występować w kolorze antracytowym.
Silnik 2.0 TDI zapewnia moc 190 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Natomiast silnik benzynowy 2.0 TSI ma moc 200 kW 272 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Oprócz napędu na wszystkie koła, oba warianty są wyposażone standardowo w 7-biegową przekładnię DSG, a ich wydajność zwiększają dodatkowo: system Stop/Start i system odzyskiwania energii z hamowania.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: