
Skoda Superb Combi Scout z napędem 4×4 i pakietem na bezdroża
Samochód w standardowym wyposażeniu posiada napęd na cztery koła, dodatkowe elementy ochronne nadwozia oraz pakiet na bezdroża z dodatkowym prześwitem 15 mm. Jest on dostępny z najmocniejszymi silnikami w ofercie producenta: wysokoprężnym i benzynowym.
Model Superb Scout, dostępny wyłącznie w wersji Combi, posiada wzmocnione nadwozie, napęd na cztery koła i pakiet na bezdroża ze zwiększonym prześwitem 15 mm, zapewniającym ochronę silnika i podwozia. Największy bagażnik dla pojazdów w tym segmencie o pojemności od 600 do 1 950 l, jest w stanie pomieścić dużych rozmiarów sprzęt outdoorowy i wspinaczkowy, przy jednoczesnym zachowaniu komfortu podróży. Superb może zostać również wyposażony w hak holowniczy, który udźwignie ciężar do 2 200 kg. Pojazd idealnie nadaje się również do holowania łodzi, przyczep konnych, czy kempingowych.
Elektroniczna jednostka sterująca umożliwia automatyczną interwencję nawet przy minimalnych zmianach prędkości pomiędzy osiami samochodu. Rejestrowane i przetwarzane są także informacje na temat prędkości obrotowej silnika, położenia pedału gazu, prędkości koła, kąta skrętu, przyspieszenia bocznego i przedniego.
Superb Scout charakteryzuje się nowymi, przednimi i tylnymi zderzakami w off-roadowej stylizacji, każdy z aluminiową ochroną podwozia. Ponadto dodatkowe plastikowe osłony chronią nadkola, listwy boczne i dolną część drzwi. Relingi dachowe i listwy wokół szyb bocznych są chromowane, a obudowy lusterek lakierowane są w kolorze srebrnym. 18-calowe srebrne obręcze kół ze stopów lekkich Braga mogą opcjonalnie występować w kolorze antracytowym.
Silnik 2.0 TDI zapewnia moc 190 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Natomiast silnik benzynowy 2.0 TSI ma moc 200 kW 272 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Oprócz napędu na wszystkie koła, oba warianty są wyposażone standardowo w 7-biegową przekładnię DSG, a ich wydajność zwiększają dodatkowo: system Stop/Start i system odzyskiwania energii z hamowania.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: