
Skoda Octavia RS245 w Polsce – ceny
Wersja RS245 dołącza do gamy zmodernizowanej Octavii jako jej bardzo szczególna pochodna. Po sukcesie modelu RS230, jego tytuł najszybszej Octavii w historii przejmuje jeszcze szybsza i nowocześniejsza odmiana.
Dzięki mocy silnika 2.0 TSI podniesionej do 245 KM i połączeniu z nową, siedmiostopniową automatyczną przekładnią DSG oraz elektrohydraulicznie kontrolowaną blokadą mechanizmu różnicowego VAQ, przyspieszenie Octavii RS245 do 100 km/h zajmuje tylko 6,6 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.
Wersja RS245 wyróżnia się także szeregiem specjalnych elementów wyposażenia i wystroju. Z zewnątrz zastajemy kontrastowe, czarne wykończenie ramek okien, grilla, lusterek bocznych, końcówek układu wydechowego, a dla wersji Combi także relingów dachowych. Efekt wieńczą dziewiętnastocalowe obręcze ze stopów lekkich o wzorze Extreme. Na gamę kolorów nadwozia składają się cztery wyraziste lakiery: Czerwień Corrida (nie wymaga dopłaty), Biel Moon, Czarny Magic i Szary Steel.
Uwagę we wnętrzu samochodu przykuwają: czarny dekor oraz elektrycznie sterowane fotele o sportowym wyprofilowaniu, wykończone na czerwono lub szaro. Standardowo fotele pokryte są tapicerką ze skóry naturalnej i Alcantary.
Sportowego ducha do modelu wprowadzają także zmodyfikowany, rasowo brzmiący układ wydechowy oraz nowe funkcje wyświetlaczy deski rozdzielczej: kolorowy ekran Maxi-DOT posiada funkcję mierzenia czasów okrążeń, ekran systemu Infotainment natomiast wyświetla poszerzony zakres monitorowanych osiągów. Pełny cennik modelu obejmuje wersje nadwozia limuzyna i Combi oraz sześciobiegową skrzynię ręczną i siedmiostopniową przekładnię automatyczną DSG.
Szczególna odmiana modelu Octavia RS z silnikiem 2.0 TSI o mocy podniesionej do 245 KM jest dostępna od 129 120 złotych.{{ download(194) }}
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: