
Skoda Octavia face lifting – poznaj polskie ceny
Czeski producent opublikował polski cennik modelu Octavia po face liftingu. Samochód jest nieznacznie droższy, ale producent zaoferował bogatsze wyposażenie. Cennik podstawowej wersji startuje od 66 670 zł.
Odświeżona Skoda Octavia wyróżnia się dzielonymi reflektorami w przednim pasie. Ta zmiana wywołała sporo dyskusji, ale nowe rozwiązanie wprowadza adaptacyjną technologię LED. We wnętrzu zmieniono kilka elementów, ale najbardziej zaznacza się powiększony ekran multimedialny, który w topowej odsłonie ma teraz 9,2 cala.
Podstawowa Skoda Octavia ma pod maską silnik 1.2 TSI o mocy 85 KM. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy komputer pokładowy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby z przodu, lusterka, radio z ekranem w rozmiarze 6,5 cala, światła LED do jazdy dziennej i z tyłu. Cena takiego modelu to 66 670 zł.
Kolejna wersja w cenniku to Ambition. Oprócz wyżej wymienionych dodatków znajdziemy tam czujniki cofania, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, podłokietniki z przodu i z tyłu, elektrycznie sterowane szyby z tyłu i większy ekran komputera pokładowego. Za taką wersję z tym samym silnikiem trzeba zapłacić 72 320 zł.
Najbogatsza wersja Style z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM oferuje ponadto urządzenie multimedialne z 8-calowym ekranem, czujniki parkowania z przodu, 17-calowe felgi aluminiowe oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną.
Skoda Octavia po face liftingu oferuje silniki benzynowe 1.2 TSI (85 KM), 1.0 TSI (115 KM), 1.4 TSI (150 KM) oraz 1.8 TSI (180 KM), dostępny również z napędem 4×4. W przypadku jednostek wysokoprężnych oferta zawiera 1.6 TDI (90 i 115 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM).
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: