
Skoda Octavia face lifting – poznaj polskie ceny
Czeski producent opublikował polski cennik modelu Octavia po face liftingu. Samochód jest nieznacznie droższy, ale producent zaoferował bogatsze wyposażenie. Cennik podstawowej wersji startuje od 66 670 zł.
Odświeżona Skoda Octavia wyróżnia się dzielonymi reflektorami w przednim pasie. Ta zmiana wywołała sporo dyskusji, ale nowe rozwiązanie wprowadza adaptacyjną technologię LED. We wnętrzu zmieniono kilka elementów, ale najbardziej zaznacza się powiększony ekran multimedialny, który w topowej odsłonie ma teraz 9,2 cala.
Podstawowa Skoda Octavia ma pod maską silnik 1.2 TSI o mocy 85 KM. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy komputer pokładowy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby z przodu, lusterka, radio z ekranem w rozmiarze 6,5 cala, światła LED do jazdy dziennej i z tyłu. Cena takiego modelu to 66 670 zł.
Kolejna wersja w cenniku to Ambition. Oprócz wyżej wymienionych dodatków znajdziemy tam czujniki cofania, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, podłokietniki z przodu i z tyłu, elektrycznie sterowane szyby z tyłu i większy ekran komputera pokładowego. Za taką wersję z tym samym silnikiem trzeba zapłacić 72 320 zł.
Najbogatsza wersja Style z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM oferuje ponadto urządzenie multimedialne z 8-calowym ekranem, czujniki parkowania z przodu, 17-calowe felgi aluminiowe oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną.
Skoda Octavia po face liftingu oferuje silniki benzynowe 1.2 TSI (85 KM), 1.0 TSI (115 KM), 1.4 TSI (150 KM) oraz 1.8 TSI (180 KM), dostępny również z napędem 4×4. W przypadku jednostek wysokoprężnych oferta zawiera 1.6 TDI (90 i 115 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM).
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: