Skoda daje tworzyć reklamy telewidzom
Jeśli otwieranie się bagażnika na komendę kojarzyłyście tylko z centralnym zamkiem to chyba nie oglądałyście ostatnio telewizji! W poniedziałek Skoda wyemitowała pierwszą w Polsce reklamę interaktywną. Było zabawnie!
![]() |
fot. Skoda
|
Było sporo zamieszania, bo w ostatniej chwili zmieniła się godzina emisji, ale wszystko udało się doskonale. 1 marca, punktualnie o 19:27 w telewizji publicznej wyemitowano pierwszą reklamę interaktywną.
Wystarczyło wcisnąć 1 by automatycznie zamknąć bagażnik Superba Combi, a nacisnąć 2 by go otworzyć – oczywiście będąc na dobrym kanale. Mechanim spotu polegał na równoległej emisji dwóch, 30 sekundowych reklam w telewizyjnej „Jedynce” i „Dwójce”. W TVP 1 Superb miał zamknięty bagażnik, a więc przy wciśnięciu 2 można go było otworzyć. W TVP 2 bagażnik był otwarty.
Sporo zachodu, ale po co? – powiedzą malkontenci. Zdradzamy więc tajemnicę, która tajemnicza wcale nie jest. Reklama miała promować nowy element wyposażenia komfortowego Superba Combi – elektrycznie otwieranej przy użyciu pilota pokrywy bagażnika.
Pomysł ciekawy, zobaczymy czy skopiują go inni.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Mi nie udało się obejrzeć tej interaktywnej reklamy, bo TVP1 mam zaprogramowane na jedynce, ale TVP2 mam na kanale nr 10… ;P
Anonymous - 5 marca 2021
Mi nie udało się obejrzeć tej interaktywnej reklamy, bo TVP1 mam zaprogramowane na jedynce, ale TVP2 mam na kanale nr 10… ;P