Skoda daje tworzyć reklamy telewidzom

Jeśli otwieranie się bagażnika na komendę kojarzyłyście tylko z centralnym zamkiem to chyba nie oglądałyście ostatnio telewizji! W poniedziałek Skoda wyemitowała pierwszą w Polsce reklamę interaktywną. Było zabawnie!

 

fot. Skoda

Było sporo zamieszania, bo w ostatniej chwili zmieniła się godzina emisji, ale wszystko udało się doskonale. 1 marca, punktualnie o 19:27 w telewizji publicznej wyemitowano pierwszą reklamę interaktywną.

Wystarczyło wcisnąć 1 by automatycznie zamknąć bagażnik Superba Combi, a nacisnąć 2 by go otworzyć – oczywiście będąc na dobrym kanale. Mechanim spotu polegał na równoległej emisji dwóch, 30 sekundowych reklam w telewizyjnej „Jedynce” i „Dwójce”. W TVP 1 Superb miał zamknięty bagażnik, a więc przy wciśnięciu 2 można go było otworzyć. W TVP 2 bagażnik był otwarty.

Sporo zachodu, ale po co? – powiedzą malkontenci. Zdradzamy więc tajemnicę, która tajemnicza wcale nie jest. Reklama miała promować nowy element wyposażenia komfortowego Superba Combi – elektrycznie otwieranej przy użyciu pilota pokrywy bagażnika.

Pomysł ciekawy, zobaczymy czy skopiują go inni.

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Mi nie udało się obejrzeć tej interaktywnej reklamy, bo TVP1 mam zaprogramowane na jedynce, ale TVP2 mam na kanale nr 10… ;P

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Mi nie udało się obejrzeć tej interaktywnej reklamy, bo TVP1 mam zaprogramowane na jedynce, ale TVP2 mam na kanale nr 10… ;P

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze