Silna kobieca reprezentacja w McLarenie
Amel Boubaaya stanęła na czele europejskiego działu PR McLaren Automotive. Zastąpiła na tym stanowisku Lanę Siep, która otrzymała awans do sekcji międzynarodowej.
Przed dołączeniem do McLarena, Amel przez pięć lat pracowała w Infiniti Europe. Była częścią zespołu opracowującego strategię promocji marki w Europie. Jej doświadczenia w branży motoryzacyjnej sięgają jednak głębiej – przed zatrudnieniem w Infiniti współpracowała z Renault Sport Technologies.
Lana Siep i Amel Boubaaya |
![]() |
fot. McLaren
|
Lena natomiast dołączyła do zespołu trzy lata temu, tuż przed tym, kiedy na rynek trafił drugi sportowy samochód McLarena – 12C Spider. Przez ten czas była świadkiem ekspansji marki na 22 nowe rynki, z czego 10 europejskich. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań PR w różnych regionach świata i wewnątrz sekcji międzynarodowej.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: