Shea Holbrook w serii Mistrzostw Samochodów Turystycznych

Jedna z najmłodszych kobiet kierowców w WTCC poinformowała o rozpoczęciu współpracy z K&N i Lucas Oil w sezonie 2011. Dzięki wsparciu sponsorów sezon zapowiada się dla niej obiecująco. Sama Holbrook, która w ubiegłym roku zajęła 6 miejsce w stawce, ma ochotę na podium.

Urodzona 10 kwietnia 1990 w Jacksonville Shea, od najmłodszych lat była związana ze sportem. Początkowo jej nawiększą pasją były narty wodne. To w tej dyscyplinie zdobywała cenne tytuły. Po pierwszej przygodzie ze sportem motorowym, w lecie 2006 roku, postanowiła się jednak przekwalifikować, a jej celem było otrzymanie licencji kierowcy wyścigowego. Od tego momentu zawodniczka brała udział w różnych programach organizowanych przez Amerykański Związek Sportów Motorowych, podczas których zdobywała umiejętności oraz pięła się po szczeblach kariery.

Shea Racing GP w St. Pete 2010.
fot. Shea Racing

Obecnie Shea należy do programu sponsorowanego przez Honda Performance Development (HPD). Firma ta specjalizuje się w projektowaniu i rozwoju silników, podwozi oraz zapewnia wsparcie techniczne podczas wyścigów. Poza tym jest jednym dostawcą jednostek do IndyCar Series oraz leasinguje silniki prototypowych samochodów wyścigowych w amerykańskiej serii Le Mans (ALMS) i europejskiej serii Le Mans (LMS). Dzięki wsparciu HPD Shea ma możliwość startów w wyścigach. Jak do tej pory obie strony są zadowolone z współpracy i zapowiadają jej kontynuację, zakładając coraz wyższe cele do osiągnięcia.

– Chcę być nie tylko kierowcą, ale także częścią czegoś innowacyjnego. To co jest niesamowite, to fakt, że Honda może poszczycić się jednymi z najwierniejszych fanów, z jakimi kiedykolwiek możesz mieć do czynienia startując w wyścigach. Tak naprawdę my ścigamy się tym, czym później ludzie poruszają się po ulicach – powiedziała Holbrook.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Shea Racing, ponieważ bardzo chcemy wspierać młode talenty. Ale od zawodników oczekujemy czegoś więcej niż tylko dobrej jazdy. Chcemy promować tych, którzy potrafią również zadbać o swój wizerunek i kontakt z fanami. Shea sprawdza się w tym doskonale – powiedział Bob Harris, menedżer K&N.

Ambicje Shea Racing są bardzo wysokie. Już teraz zapowiedziano, że celem całego zespołu jest osiągnięcie najwyższych lokat podczas tego rocznej serii wyścigowej.

Zawsze uśmiechnięta Shea
fot. Shea Racing

– Wchodzimy w sezon 2011 z nastawieniem na wygraną. Shea włożyła ogromny wysiłek w swoją karierą wyścigową, a K&N oraz Lucas Oil są naszą siłą – powiedział szef teamu Jeff Holbrook, który współpracuje z K&N do trzech lat.

– To ekscytujące rozpocząć współpracę z tak uznanymi firmami w sportach motorowych. Jest to przywilej i dlatego chcemy naszą Hondą Civic Si z numerem 67 zdobyć w tym roku podium. K&N jest liderem w innowacyjnej technologii filtrów dla przemysłu motoryzacyjnego. Bycie ambasadorem marki w świecie sportów motorowych jest dla nas niesamowitym osiągnięciem i jestem bardzo wdzięczna za tę możliwość. Stworzenie nowego partnerstwa z Lucas Oil wzmocni również pozycję zespołu. Lucas Oil jest producentem dodatków do ropy naftowej i oleji do silników o wysokich osiągach. Shea Racing, K&N oraz Lucas Oil to idealne połączenie – powiedziała Holbrook.

Tom Bogner, dyrektor ds. sportów motorowych w Lucas Oil powiedział:
– Cieszymy się, że Shea jest na pokładzie. Jesteśmy przekonani, że będzie to udana współpraca i nie możemy się doczekać momentu, aż razem znajdziemy się na podium.

Shea Holbrook w sezonie 2011 wspierać będzie także Wealth Shield Financial.
– Znam Shea osobiście. Ona jest niezwykle pozytywnie nakręconą osobą, ma fantastyczną postawę, ma ogromny potencjał. Jest po prostu urodzonym zwycięzcą – powiedział partner zarządzający WSF Matt Lang.

Shea z podopiecznymi Parent Project Muscular Dystrophy
fot. Shea Racing

Holbrook ma świadomość, ile zawdzięcza swoim sponsorom. Dzięki ich wsparciu może realizować swoje marzenia. Właśnie dlatego nie zapomina o osobach, które miały w życiu mniej szczęścia i prawdopodobnie nigdy nie będą mogły znaleźć się na jej miejscu. Dlatego też związała się z Parent Project Muscular Dystrophy – fundacją zajmującą się pomocą rodzinom, które zmagają się z ciężką chorobą dystrofii mięśniowej. Ten sezon dedykuje właśnie im, a jako cel postawiła sobie wzrost świadomości na temat tej choroby, oraz zbieranie funduszy dla Parent Project.

 

Najnowsze

Nicole Lyons w NHRA i obsadzie „Car Warriors”

Nicole Lyons, niezwykle urodziwa, utalentowana i posiadająca wiedzę techniczną na temat aut i silników kobieta, ogłosiła swoje plany startów w serii National Hot Rod Association (NHRA). Oprócz profesjonalnych wyścigów, Lyons została wybrana do gwiazdorskiej obsady nowej serii "Car Warriors".

Niezwykle szybka Nicole Lyons.
fot. nicolelyonsracing.com

Nicole Lyons, startująca w serii NHRA, została doceniona za swój profesjonalizm oraz umiejętność agresywnej jazdy. Zaproszono ją do udziału w prestiżowym wyścigu Orlando World Street Nationals. Konkurowała w najszybszej i najtrudniejszej klasie – Pro Street. Spisała się świetnie, czym nie tylko zadowoliła swoich fanów, ale także przyciągnęła uwagę mediów.

Po zakończeniu sezonu NHRA, w listopadzie 2010 roku, przeprowadzono testy jej Camaro z 1969 roku. Wynik okazał się zaskakujący. Auto ma ponad 3000 KM i osiąga fenomenalną prędkość, dając jej ogromną przewagę nad przewidywanymi konkurentami w sezonie 2011. Tym samym Nicole potwierdziła, że jest nie tylko dobrym kierowcą, ale równie dobrym mechanikiem.

Postanowiono wtedy, że Lyons dołączy do ekipy gwiazd nowej serii emitowanego w amerykańskiej stacji telewizyjnej Speed TV programu „Car Warriors”. 23 lutego 2011 roku na antenie został wyemitowany pierwszy odcinek. „CaR Warriors” to program, który pokazuje intensywne, 72-godzinne zmagania dwóch drużyn, starających się zbudować najlepszy samochód. Lyons jest jedyną kobietą ekspertem od silników w obsadzie drużyny gwiazd.

Oryginalny Batmobil.
fot. barris.com

Rywalizacji przygląda się i ocenia jury w składzie: znany także w Polsce „Mad Mike” Martin – specjalista od elektroniki, legendarny George Barris – twórca takich pojazdów jak np. Batmobil czy Green Hornet oraz Jimmy Shine amerykański prezenter telewizyjny. Wygrywa ta drużyna, której auto będzie nie tylko szybkie, ale również interesujące pod względem estetycznym. 

 

Jedna z 10 najgorętszych kobiet Nicole Lyons.
fot. nicolelyonsracing.com

Oprócz telewizji, Lyons znalazła się ostatnio na bardzo prestiżowej liście „10 Najgorętszych Kobiet w Drag Racingu”, wg miesięcznika Drag Illustrated Magazine (styczeń 2011).

Nicole Lyons należy do National Hot Rod Association od 2005 roku. Poza torem pisze wiersze, ma już na swoim koncie kilka publikacji. Posiada również czarny pas w Kick Boxingu. Jest szefem Cole Muscle Cars, firmy zajmującej się budową silników i renowacją aut, którą prowadzi razem z mężem oraz ojcem.

Najnowsze

Druga kobieta w serii wyścigowej Superstars

Francesca Linossi to druga kobieta, która zgłosiła się do udziału w Superstar Series - pierwsza runda zawodów zostanie rozegrana już 28 marca na torze Monza. Włoszka wystartuje w nowym M3 E92 Coupé. Jako pierwsza do udziału w wyścigach zgłosiła się 24-letnia Michela Cerruti z Mercedesem C63 AMG.

19-letnia Francesca, córka kierowcy wyścigowego Luciano „Linos” Linossi’ego, pierwsze testy ma już za sobą. Na początku lutego, zasiadła za kierownicą BMW M3 E90, którym udało się zrobić 50 okrążeń.

Francesca Linossi
fot. Linossi

– Jestem absolutnie zadowolona. Nie jechałam po rekord, ponieważ pogoda nie była najlepsza. Jednak od razu poczułam się jak w domu, zarówno w samochodzie, jak w zespole. Uważam, że poziom na mistrzostwach jest bardzo wysoki, ale mimo to moim celem jest czołówka, już od pierwszego wyścigu w tym sezonie

Superstars Series to włoska seria wyścigowa, oparta na rywalizacji samochodów turystycznych, rozgrywana od 2004 roku. Seria ta zastąpiła rozgrywane wcześniej wyścigi Superturismo, największą serię wyścigową we Włoszech. Od 2007 jest to seria międzynarodowa, w której mogą startować auta z silnikiem V8. Od 2009 roku każda runda składa się z 2 wyścigów

Najnowsze

Moda motocyklowa dla pań

Każda z nas chce zawsze ładnie wyglądać. Ładna fryzura, rozświetlona cera, zadbane dłonie wiele o nas mówią. Podobnie jest ze strojem, którym wyrażamy swoją osobowość. Czy być motocyklistką oznacza rezygnację ze szpilek, sukienek i torebek? Czy motocyklistka może być stylowa? Czy w ogóle istnieje coś takiego jak moda motocyklowa? Sprawdźmy!

W połowie marca w największej galerii handlowej w Hamburgu zostanie otwarty butik z odzieżą w  klasycznym stylu motocyklowym. Firma Harley-Davidson, bo o niej mowa, stawia na nowe kierunki w rozwoju – nie tylko motocykle i nowe rozwiązania techniczne, ale też linie odzieżowe, które podkreślą związek motocyklisty z marką.

Top z kolekcji HD 2011 cena ok. 38 euro
fot. Harley Davidson

W nowym sklepie znajdziemy funkcjonalną odzież motocyklową, super modne stroje w stylu casual czy modowe akcesoria. Oferta dla pań obejmuje: bieliznę (głównie majtki i pidżamki), serię t-shirtów z nadrukami, kolorowe topy, bluzki koszulowe, bluzy z kapturami, spodnie (zarówno jeansy jak i welurowe dresy), skórzane motocyklowe kurtki w tradycyjnym stylu, torby i torebki, kurtki-wiatrówki oraz kamizelki. Harley-Davidson proponuje również szeroki zakres dodatków: zegarki, okulary, paski, czapki, portfele, a nawet biżuterię – wszystko w bardzo klasycznym, charakterystycznym dla firmy stylu. Wszystkie wspomniane przedmioty mają wyraziste kształty oraz widoczne logo. Zdecydowanie są to akcesoria dla zagorzałych fanek firmy, którym nie straszne paradowanie w produktach z wyraźnie zarysowanym logo.

Otwarcie butiku połączone z imprezą muzyczną 11 marca, ale wszystkie wymienione przedmioty można obejrzeć i zamówić na internetowej stronie Harley-Davidson: http://shop.harley-hh.de

Logo rządzi
Firma BMW również nie próżnuje. Na internetowej stronie znajdujemy bardzo bogatą ofertę ubrań dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Oprócz profesjonalnych strojów motocyklowych, które chronią w czasie upadków i izolują od niekorzystnych warunków atmosferycznych, znajdziemy też kilka serii codziennych ubrań – oczywiście powiązanych z wizerunkiem marki.

Skórzna kurtka z kolekcji Heritage cena ok. 375 euro.
fot. BMW

W serii Logo Bmw proponuje funkcjonalne bawełniane koszulki o dopasowanym do kobiecej figury kroju oraz topy. Kolekcje uzupełniają takie akcesoria jak okulary czy plecaki. Seria GS, związana z modelami motocykli szosowo- terenowych zawiera ubrania w stonowanych kolorach. Dziewczyny znajdą tu dopasowane kamizelki, ciepłe bluzy z kapturami, wielofunkcyjne chusty na szyję i pod kask, a także pinsy- przypinki z GS-em w roli głównej.

Urocza bawełniana koszulka cena ok. 29 dolarów
fot. KTM

W serii Heritage znajdziemy koszulki z długim rękawem z wizerunkiem motocykla, tuniki z Old-schoolowym nadrukiem, bawełniane szaliki, apaszki, torebeczki na długich paskach oraz naszywki (w sam raz, żeby przerobić zwykły biały t-shirt na markową koszulkę).

Ponadto poza seriami kupimy szaliczki i apaszki, kosmetyczki, portfele. Mimo tego, że dział ubrań i przedmiotów powiązanych z marką BMW prężnie się rozwija, to oferta dla pań jest dość uboga. Czekamy na więcej.  http://shop.bmw-motorrad.com

Austriacki KTM też pomyślał o dziewczynach. Oprócz ciuchów w firmowych biało-pomarańczowych kolorach (głównie bluzy i koszulki z logo) możemy wybierać wśród t-shirtów z nadrukami w żywych nasyconych barwach. Do tego bluzy z kapturem lub wysokim kołnierzem o różnych fakturach. W przypadku codziennych ubrań logo KTM nie jest już tak bardzo widoczne. Firma postawiła na ciekawe i wygodne fasony. Bluzy będą doskonałe na odpoczynek po motocyklowym wypadzie w chłodniejsze dni. http://www.ktm.com/Models-Accessories.2.24.html

 

 

 

Cudowne misie z kolekcji Hondy cena ok. 188 pln
fot. Honda

Japonia nie śpi…
….i nadąża za światowymi trendami. Honda proponuje dla pań logowane koszulki z głębokimi dekoltami oraz koszulki polo. Ponadto warte uwagi są apaszki, czapeczki, maskotki, filiżanki (w nie się nie ubierzemy ale z pewnością zrobią wrażenie na gościach zaproszonych na popołudniową herbatkę). Kolekcja jest raczej skromna, ale to dopiero początek.     http://www.honda-access.com/pl/pl/home.jsp

 

 

 

Firma Suzuki nieco zwolniła, bo ostatni katalog jest z 2009 roku. Ale przyjrzyjmy się jego zawartości. Do wybory mamy bluzy wyłożone wewnątrz miękkim futerkiem, bluzy z japońskimi rysunkami i literami, lekkie kurtki w beżowych kolorach, koszulki polo, kamizelki, kurtki-kangurki w wojskowych barwach, długie spodnie techniczne, topy oraz….biżuteria w postaci zawieszek i bransoletek. Wszystko wygląda na bardzo porządne i trwałe.  http://www.suzuki-moto.pl/pdf/akcesoria/pdf/kolekcja-suzuki.pdf 

Kurtki z motocyklowej kolecji Retro by Suzuki
fot. Suzuki

Firma Suzuki nieco zwolniła, bo ostatni katalog jest z 2009 roku. Ale przyjrzyjmy się jego zawartości. Do wybory mamy bluzy wyłożone wewnątrz miękkim futerkiem, bluzy z japońskimi rysunkami i literami, lekkie kurtki w beżowych kolorach, koszulki polo, kamizelki, kurtki-kangurki w wojskowych barwach, długie spodnie techniczne, topy oraz….biżuteria w postaci zawieszek i bransoletek. Wszystko wygląda na bardzo porządne i trwałe.  http://www.suzuki-moto.pl/pdf/akcesoria/pdf/kolekcja-suzuki.pdf

 

 

 

 

 

 

  

 

Koszulka Ducati Graphic 750 cena ok. 29 dolarów.
fot. Ducati

 

Włoski stylDamska moda w Ducati to przede wszystkim miękkie bawełniane ubrania: koszulki z logo lub miniaturą motocykla, longsleevy w neutralnych kolorach, czarne bluzy i kurtki. Niewiele i dość, ale wszystko w dobrej jakości i sportowym stylu.

 

http://www.ducati.com/apparel/search/index.do?task=family&idApparelFamily=4 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bawełnia bluza z najnowszej kolecji Aprili
fot. www.accessories.aprilia.com

Damska kolekcja Aprili tez nie była dawno aktualizowana, jednak stroje mają uniwersalny charakter, w związku z czym, nie tracą swej świeżości. Aprila to przede wszystkim koszulki-żółte, czarne, białe i czerwone, które ładnie się układają oraz bluzy. Też niewiele. Może wymienieni producenci bardziej stawiają na jakość podstawowej gamy produktów i wolą się nie rozdrabniać?

Jak widać tylko firma Harley-Davidson dysponuje najszerszą gamą ubrań przeznaczonych dla kobiet. Wygląda na to, że to dość nowy i dopiero rozwijający się rynek. Ale czy znajdą się odbiorczynie tego typu odzieży? Nasuwa się pytanie, czy te wszystkie akcesoria są nam bardzo potrzebne, czy nie odbierają naturalności? Czy trzeba być ubraną od góry do dołu w markowe ciuchy konkretnego producenta? Jeśli mamy pamiętać o stylu- to pamiętajmy. Kolekcje wielkich projektantów nie mają widocznych logotypów i metek, bo wielka moda ich nie potrzebuje. Ale jedna moto-koszulka w szafie, z pewnością nie zaszkodzi. 

Najnowsze

Konkurs – wygraj wejściówki na wystawę motocykli w Warszawie!

Pierwsze pięć kobiet, które nadeślą poprawne odpowiedzi na dwa pytania dotyczące tegorocznej Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów w Warszawie, otrzyma darmową wejściówkę na targi!

fot. Motocaina

Aby wziąć udział w konkursie należy być kobietą i do jutra (1 marca 2011) do godziny 14.00 przesłać na adres redakcja@motocaina.pl poprawne odpowiedzi na następujące pytania:

1. Co możemy zobaczyć na Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów 2011?
 A. Motocykle, skutery i quady
 B. Ubrania, kaski i buty
 C. Osprzet motocyklowy
 D. wszystkie wyżej wymione

 2. W jakim terminie odbywa sie Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów 2011?
 A. 4-6 marca
 B. 4-6 kwietnia
 C. 5-6 marca

Darmowe wejściówki czekają na nasze czytelniczki! III Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów odbędzie się w Warszawie w hali wystawienniczej MT Polska, przy ul. Marsa 56.

Najnowsze