Rzemieślnicy z Artisan Spirits wzięli na warsztat Lexusa IS. Zobaczcie zdjęcia!
Japoński tuner Artisan Spirits nie zawodzi. Lexus IS w nowej odsłonie zadebiutował kilka miesięcy temu i już otrzymał kompletny pakiet modyfikacji.
Modyfikacje, które proponuje japoński tuner ograniczają się do zmian wizualnych i są zrealizowane w iście japońskim stylu. Lexusowi IS po modyfikacji daleko jednak do przesady, a najbardziej wyrazistym elementem są karbonowe skrzydełka na przednim zderzaku. Pakiet Artisan Spirits Sports Line Black Label to klasyka – kontrastowe elementy z włókna węglowego, dokładki wizualnie obniżające auto i wielkie felgi.
Przednia część zyskała nowy zderzak, który uzupełnia spoiler zachodzący na rogi auta. Charakterystyczna dokładka znajduje swoją kontynuację w listwach bocznych, które zostały zaprojektowane w tym samym stylu.
Tylny zderzak jest zwieńczony podobnym, nakładanym elementem, ale towarzyszyć mu może również lakierowany w kolorze nadwozia dyfuzor, który dodaje sportowego klimatu. Modyfikacje tylnej części prezentują się najlepiej w połączeniu z układem wydechowym zakończonym opalanymi, mieniącymi się końcówkami wydechu. Cztery rury wychodzące spod zderzaka są świetną dekoracją, ale zmieniają również brzmienie auta. Mówimy bowiem o kompletnym układzie wydechowym wykonanym z tytanu. Waży on zaledwie 6,4 kg.
Lexus IS po tuningu może również zostać wyposażony w spoiler na klapie bagażnika. Ta pokaźna lotka, podobnie jak inne wymienione elementy może zostać wykonana z karbonu. Akcesoryjne części z włókna węglowego trzeba jednak polakierować przed założeniem i jest to dodatkowo płatna usługa. Cena karbonowych części jest około dwukrotnie wyższa niż tych, które wykonano ze standardowych tworzyw sztucznych.
Na liście pakietu modyfikacji Sports Line Black Label znalazły się również 20-calowe, skręcane felgi o różnych szerokościach. Te szersze wędrują oczywiście na tylną oś, a klienci mogą wybierać spośród wielu kolorów obręczy. Aluminiowe felgi nie tylko świetnie wyglądają, ale i pozwalają zaprezentować w pełnej krasie potężne zaciski hamulcowe. Efekt robi wrażenie.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.