Ruszyła produkcja hybrydowego Mercedesa Klasy A

Wykwalifikowani pracownicy zakładów w Rastatt jednocześnie zainicjowali okres „rozkręcenia” produkcji obu wariantów nadwoziowych hybrydowej Klasy A: A250e oraz A250e Limuzyna.

Klasa A z hybrydowym napędem plug-in powstaje na tej samej linii montażowej, co odmiany z tradycyjnymi układami napędowymi. Produkcja aut z różnymi typami napędów może być więc elastycznie dostosowywana do zapotrzebowania, a fabryka pracuje z optymalną wydajnością.

Swoje pierwsze doświadczenia w budowie pojazdów elektrycznych zakłady w Rastatt zdobyły w latach 2014-2017, przy okazji produkcji elektrycznej Klasy B250e, o zasięgu do 230 km.

Rastatt jest wiodącym zakładem produkcji samochodów kompaktowych w ramach globalnej sieci produkcyjnej Mercedes-Benz. Wytwarzane są tu: Klasa A, Klasa A Limuzynai Klasa B, a także kompaktowy SUV GLA. Sieć produkcji aut kompaktowych obejmuje również fabrykę w Kecskemét na Węgrzech (Klasa A, CLA Coupé, CLA Shooting Brake), chińskie zakłady BBAC (Klasa A Limuzyna, GLA, GLB), fabrykę joint-venture COMPAS w Meksyku (Klasa A Limuzyna, GLB) oraz fabrykę w Hambach we Francji. W przyszłości z taśm montażowych wytwórni w Rastatt i Hambach będą zjeżdżać elektryczne pojazdy Mercedes-Benz oferowane pod marką produktowo-technologiczną EQ.

Nowe kompaktowe modele Mercedes-Benz z hybrydowym napędem plug-in EQ Power oferują zasięg w trybie elektrycznym 70-79 km. Do 2039 r. Mercedes-Benz Cars chce oferować flotę nowych samochodów neutralną pod względem emisji CO2. Firma zakłada, że już w 2030 r. ponad 50% sprzedaży aut osobowych będą stanowić hybrydy plug-in lub pojazdy wyłącznie na prąd.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze