Różowa reklama Hondy Jazz dedykowana kobietom?

"Nieprzewidywalne życie" (The Unpredictable Life) to reklama Hondy Jazz wyprodukowana przy współpracy z programistami Apple. Dzięki nowoczesnej technologii możemy aktywnie uczestniczyć i kierować bohaterami w czasie rzeczywistym, podczas trwania reklamy. Całość utrzymano w różu, czyżby chodziło o kobiety?

fot. Honda

Filmik w wersji surowej – nie interaktywnej – można obejrzeć na kanale Hondy w Youtube i już w takim wydaniu cieszy oko. Komputerowa animacja wypełniona intensywnymi, ciepłymi kolorami przedstawia symboliczną wędrówkę człowieka od noworodka aż do dorosłości, ze wszystkimi możliwymi zawiłościami i wyborami, jakich trzeba dokonywać po drodze. Na końcu Honda Jazz łączy wszystkie te wspomnienia, ludzi czy przedmioty i zabiera w sentymentalną podróż.

Aby odtworzyć interaktywną wersję trzeba ściągnąć odpowiednią aplikację na Ipod’a lub Iphone’a. Dzięki różnym konfiguracjom, sygnałom dźwiękowym, ruchom akcelerometru, czy nawet poprzez dmuchanie w mikrofon, możemy kierować postaciami przewijającymi się przez kadr w różnych stadiach reklamy.  Wśród bohaterów znajdziemy m.in. kota, małpę tańczącą do muzyki z mikrofonu, psiaka ganiającego własny ogon gdy podrapiemy go w nos. Możemy też pograć na wirtualnej perkusji. Na chwilę, można poczuć się, jakbyśmy wrócili do lat dzieciństwa…

fot. Honda

Ta przeurocza reklama jest w pewnym sensie podziękowaniem brytyjskiej i nie tylko klienteli japońskiej marki za lojalność Hondzie.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze