Roxy Louw promuje nowe Renault Sandero
Surferka i modelka Roxy Louw została oficjalną twarzą kampanii promującej nowy model Renault Sandero.
Roxy pochodzi z Południowej Afryki i jeszcze jako piętnastolatka została okrzyknięta „złotym dzieckiem”. Niezwykle aktywna z natury, w szkole średniej próbowała sił w hokeju, potem przerzuciła się na boks i rower górski. Profesjonalnie zajęła się jednak windsurfingiem.
![]() |
|
fot. Renault
|
![]() |
|
fot. Renault
|
Jest pełną energii, hiperaktywną optymistką, której wszędzie pełno. Twierdzi, że nowy Renault Sandero wpisuje się w jej obecny tryb życia.
![]() |
|
fot. Renault
|
Aby uczcić początek współpracy, Renault wypuszcza liczącą sobie sto sztuk edycję limitowaną Renault Sandero Stepway, zdobną w firmowe logo Roxy Louw – z żółwiem i kwiatem hibiskusa.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem



Zostaw komentarz: