Roxy Louw promuje nowe Renault Sandero
Surferka i modelka Roxy Louw została oficjalną twarzą kampanii promującej nowy model Renault Sandero.
Roxy pochodzi z Południowej Afryki i jeszcze jako piętnastolatka została okrzyknięta „złotym dzieckiem”. Niezwykle aktywna z natury, w szkole średniej próbowała sił w hokeju, potem przerzuciła się na boks i rower górski. Profesjonalnie zajęła się jednak windsurfingiem.
![]() |
fot. Renault
|
![]() |
fot. Renault
|
Jest pełną energii, hiperaktywną optymistką, której wszędzie pełno. Twierdzi, że nowy Renault Sandero wpisuje się w jej obecny tryb życia.
![]() |
fot. Renault
|
Aby uczcić początek współpracy, Renault wypuszcza liczącą sobie sto sztuk edycję limitowaną Renault Sandero Stepway, zdobną w firmowe logo Roxy Louw – z żółwiem i kwiatem hibiskusa.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: