Rolls-Royce wjeżdża na polskie salony
Rolls-Royce Motor Cars ogłosił dziś rozszerzenie sieci serwisowej dla klientów w Europie Środkowej i Wschodniej. Warszawska firma Auto Fus otrzymała od producenta luksusowych samochodów status autoryzowanego partnera serwisowego; umowa została oficjalnie podpisana w końcu grudnia.
![]() |
fot. Rolls-Royce
|
![]() |
fot. Rolls-Royce
|
Ashley Andrew, nowy Dyrektor Regionalny Rolls-Royce Motor Cars na Europę, powiedział:
– Liczba samochodów Rolls-Royce w tym regionie rośnie od chwili wprowadzenia modelu Phantom w roku 2003. Potem doszły kolejne modele z rodziny Phantom, w tym Phantom Drophead Coupé, Phantom Coupé, a ostatnio zadebiutowała nowa seria Ghost. Naszym celem jest zaspokojenie potrzeb naszych najbardziej wymagających klientów w branży samochodowej i cieszymy się, że znaleźliśmy idealnego partnera, który przejmie serwisowanie rosnącej liczby naszych samochodów w Polsce – dodał.
Tadeusz Fus, właściciel i Dyrektor Generalny Auto Fus, komentuje:
– Jesteśmy bardzo dumni, że zostaliśmy autoryzowani jako partner serwisowy najbardziej ekskluzywnej marki samochodów. Zbudowaliśmy nowe warsztaty serwisowe i inwestujemy w wykwalifikowanych techników, aby spełnić najwyższe wymagania klientów Rolls-Royce.
Firma Auto Fus, będąca od wielu lat autoryzowanym dealerem BMW i MINI, ma doświadczenie w serwisowaniu samochodów klasy premium i luksusowej.
Paleta produktów Rolls-Royce Motor Cars składa się obecnie z pięciu modeli: Phantom, Phantom Extended Wheelbase, Phantom Drophead Coupé, Phantom Coupé i Ghost.
Więcej informacji na www.rrmc-service-warsaw.pl
![]() |
fot. Rolls-Royce
|
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: